To je doba. Sedím tady už půl hodiny a slyším jen nadávky a vrčení. Každý, kdo prošel kolem vytahoval mobil aby zavolal policii za narušení pořádku na klidném a odpočinkovém místě.
Sebi asi ještě nepochopil, že když do něj bude hustit přednášky o slušném chování, tak nepřestane.Jednoduše potřebuje omegu, s kterou bude menší problém. Žádná tady kromě mě není a docela silně pochybuji, že je Sebastian v jejich vztahu dole. Třeba spolu ještě nespali? No, ale podle Mattyho mazlivosti bych se nedivil, kdyby byl i přes alfu dole.
Bože, nad čím to přemýšlím?! Zase je ze mě nadržený prase. Haet dostanu přesně týden po porodu. Což je už za dva týdny. Nebudu lhát, docela mě znepokojuje, že dítě nosím sotva dva měsíce, ale jestli se má narodit, tak malé jak řekla Tara, tak to pak chápu. Lidské dítě bych nosil devět měsíců. Už teď jsem vyčerpaný a představa, že bych tohle nosil víc jak půl roku mě zabíjí.
Z velmi zajímavého přemýšlení mě vytrhnou ti dva. Sebi a vedle něj jde Matty, už na vodítku a vypadá docela v klidu. ,,Moc se k němu nepřibližuj" šeptne tak aby to neslyšel a připne vodítko i mě.
Nenávidím ty chtivý pohledy, kterýma mě probodává celou cestu domu. Snažím se dělat jakože nic, ale co si budem....začalo mi ho být líto. To jeho žalostné kňourání mě přivedlo na myšlenku, mu pomoct od bolesti.
Doma se Matty zahrabe do pokoje a celý den neposloucháme nic jiného, než jeho vzdychy. Sebi mu vždy dones jídlo a mě se nedovolil ani podívát. Párkrát jsem to nevydržel a začal bouchat a škrábat do zamčených dveří, ale Sebi mě vždycky násilím odtáhl. Jednou to nevydržel a dal mě pod ledovou sprchu abych se uklidnil.
,,Pane bože, já se asi zblázním!"
Zařve, zrovna když se mi podaří vyrazit dveře. Vlítnu do pokoje a už se mu chystám jít na pomoc, ale ten tyran mě chytne za krkem a odnese zpátky. Matty si mě všiml a tak se snažil ke mě dostat, ale Sebi mu zavřel dveře před nosem.
,,On mě potřebuje!" vyškubnu se a rozběhnu zpátky ke dveřím.
,,Buď se uklidníš, nebo tě zamknu v koupelně. Mám plné zuby poslouchání vašich nadržených proseb. Kdybys neměl Natea a dětsko tak tě za ním pustím a dělejte si kromě za mě co chcete, ale já to všechno dělám, protože vím, že bys toho potom litoval." poslední větu řekne klidněji a znova mě, teď už bez odporu odtáhne.************
ZMĚNA PLÁNU!
Když jsem psala v kopitole "Poděkování a Ozn" o druhém dílu
Této knihy, tak to neplatí!!Druhý díl nebude. Tuto knížku dopíšu až do konce a očekávejte tak 100 kapitol.
Druhá kniha bude taky Neko příběh, ale bude o osobě, která se v jedné z novějších kapitol ukázala.
Schválně můžete hádat, která postava to je😚
ČTEŠ
Zpoutání [Dokončeno]
FantasiaByl to on, kdo mi zachránil život, dal teplé jídlo, měkkou postel, lásku. Ale život asi nechtěl, aby jsme toho dosáhli tak lehce.