27.

3.3K 187 5
                                    


Tuhle větu mi zašeptal do kočičího ouška s posměšným podtónem. Kdyby to tak nebolelo, už leží podemnou s poškrábaným obličejem, ale moje submisivní stránka při heatu to nedovolí a místo toho nic nenamítám a poslouchám svého pána.

Pustí můj penis a začne jezdit rukou po celé mém těle. Zmůžu se jen na kňučení a bolestné vzdychání. Tohle by se mělo nahlašovat jako ublížení na zdravý.

Když mi ruku položí na boky a jede níž, z posledních sil se protočím na břicho. Hlavu položím na jeho rameno a ocásek obmotám okolo ruky, která jezdí po mém kořeni u ocásku. ,,P-prosím Nate, už to dlouho nevydržím." Slaboučce mu mňouknu do ucha a olíznu jej.

,,A co za to?" ,,C-cokoliv" řeknu nadrženě a vyšpulím zadek tak aby měl co nejlepší přístup. Z mého ocasu sjede až na zadek, který zmáčkne. Vzdychnu mu těsně u ucha a lehce se prohnu v zádech. ,,Tohle se ti líbí? Co kocourku?" Prstem jsel až ke stehnu a pak zpátky. Docela mě to lechtalo a tak jsem se ošil a začal příst jak nejvíc to šlo.

Samolubrikační gel za mě tekl proudem. Celá madrace byla mokrá a i spodek mého trika. Prstem zajede k mému vstupu a začne ho dráždit. Ještě víc zabořím hlavu do jeho krku a a nohy lehce pokrčím abych se otřel rozkrokem o ten jeho.

Pomalu začal pronikat do mého zadečku, ale já chci víc. Přirazím proti němu a tak druhý článek prstu přirazím nadoraz. ,,Pomalu.....nebo tě to bude bolet." Znovu mě rozbolí podbřišek, který touží po knotu.
Zvednu se a rukama zajedu k jeho boxerkách. ,,Notak Niki, co jsem ti říkal." Moje tělo se přestalo ovládat a pohltil mě heat.

Vymrším se do sedu a chytím Nateovy ruce, které přivážu za vodítko k posteli. Brání se, ale nademnou už nemá žádnou moc. Mou krví se prožene adrenalin a neuvěřitelná energie, kterou je potřeba vyčerpat.
,,Nikolasi co to do tebe vjelo? Okamžitě mě rozvaž." Zpru na mě křičel, ale časem se to proměnilo v prosby a naříkání.

Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat