49.

2.3K 150 5
                                    


Obmotá ruce okolo mého pasu a víc si mne přitáhne. Nakloní se ke kočičímu oušku a začne pobrukovat uklidňující melodii. Malinko se uklidním a celý se poddám jeho přítomnosti. Ocáskem spokojeně mávám do stran a zavřu očka. ,,Jaké je to překvapení, cos mi slíbil." mňouknu ,,Dám ti ho už ráno" přeruší broukání a zívne si ,,Prosím, jestli je to nějaká věc tak teď" otevřu oči a zvednu hlavu. Položím ji bradou na jeho krk a natáhnu jeho vůni.

,,Dobře, ale potom už spát" přikývnu a slezu z jeho klína. Posadím se na gauč a koukám, jak Nate mizí v ložnici.
Za pár vteřin se vrátí s rukama za zády. Stoupne si přede mě a krásně se usměje. Natáhnu ručky a čekám.
,,Prvně chci pusinku" zkloní se ke mě a našpulí rty. Zčervenám a dám mu rychlou dětskou pusinku.
,,Řekls pusinku" vymluvím se, když spatřím jeho výraz. ,,Tak teď chci polibek a pořádnej" pootevře ústa a ještě víc se nade mne nakloní. Bez odmlouvání splním jeho přání, ale tak trochu jsem se nechal unést. Odtáhnu se a zčervenám
ještě víc. ,,Hmm...slušný" svůdně zvedne jedno obočí a mrkne na mě.

Z poza zad vytáhne mojí plyšovou kočičku, kterou jsem zapoměl v kleci.
,,Čičí!" zapištím a vrhnu se na ní. Pořádně ji k sobě přitisknu a nadechnu její vůni, která je teď stejná jako ta Nateova. ,,Děkuji!" pověsím se mu kolem krku a začnu ho obsypávat polibky. ,,Děkuji, děkuji, děkuji" opakuji furt do kola. Nate se směje a se mnou v náručí se pomalu rozejde do ložnice. Lehne si, ale mě se jen tak nezbaví. Jsem na něm nalepený jak koala a až do rána nehodlám slést.

,,Musím se převlíct" řekne přidušeně, ale já mu už odpovědět nestihnu a propadnu do říše snů.

Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat