Nechápu. Upřeně kouká na moje ploché bříško a usmívá se.
,,Řekneš mi už konečně, co se mnou je?'' zařvu a slezu z jeho klína. ,,Nevím to jistě, ale asi čekáš dítě" ,,Em...asi to ještě pořád nechápu" ,,Nevím, zítra zavolám Taře, ale mám takový podezření..." ,,Cože!" zapištím, když mi to všechno dojde. ,,Je mi teprve šestnáct a..a co když nezvládnu porod a kdo bude máma a táta nebo co když nám ho vezmou?" vztek se promění v pláč a já zoufalstvím kleknu na zem.,,Máma budeš ty a já táta. Hybrid na rozmnožování je vyspělý od 10 let a porod prostě budeš muset zvládnout."
Klekne si ke mě a chytí moji uslzenou tvář do dlaně. Kouknu mu do očí a čekám co z něj vypadne. ,,Niki, miluju tě a nedopustím aby se tobě a miminku něco stalo." čekal jsem cokoli, ale tohle ne. Radostí mu spadnu do náruče a štěstím rozpláču.
,,t-taky tě miluju" konečně jsem mohl říct ta krásná dvě slova, která se drala ven při každé možné chvíli.Znova si se mnou sedne na postel a zamilovaně mi pohladí tvář. Rty se otře o ty moje. Nevydržím to a natisknu naše rty do hlubokého polibku. Dávám do něj všechny emoce, které jsem shromáždil za tu krátkou dobu, co se známe.
,,Tak strašně moc tě miluju" skočím mu kolem krku a povalím nás na postel. ,,Moc, moc, moc" hlavičkou se otírám o jeho krk jako kočka. Začnu příst a z tulení se dostanu až k olizování krku. Olíznu jeho rty a on si mě přitáhne do dalšího polibku.,,Awwww.... To je tak sladký." zavrní a protočí se. Nalehne nedemne a chytí můj ocásek. Jeho špičkou mi začne lechtat nosík. Rozesměju se, protože brnká o moje vousky. Snažím se ho shodit, ale chytí mi ruce a položí nad hlavu. ,,P-prosím, moc d-dlouho to nevydržím" přestane a posune se k mému bříšku. Vyhrne trička a začne pusinkovat každý milimetr mé kůže.
,,Budem krásná rodina"Kéžby....
ČTEŠ
Zpoutání [Dokončeno]
FantasíaByl to on, kdo mi zachránil život, dal teplé jídlo, měkkou postel, lásku. Ale život asi nechtěl, aby jsme toho dosáhli tak lehce.