25.

3.4K 195 3
                                    


Venku je tma a jediné co osvětluje místnost jsou světla lamp z ulice, která svítí přes žaluzie. Posadím se, promnu si oči a kouknu na Natea. Jeho klidná tvář mi vykouzlí úsměv. Nahnu se a dám mu malou dětskou pusinku na líčko.

Stoupnu na všechny čtyři a protáhnu se jako kočka. Potřebuji na záchod, ale nechce se mi ho budit a tak pomalu slezu z postele a kymácivým krokem dojdu až ke dveřím toalety. Klika mě sahá sotva po prsa a tak nemám problém si otevřít.

Vykonám potřebu a vrátím se zpátky do postele. Nate na mě bude pyšný až se to dozví. Zalezu zpátky pod peřinu tak, abych na něj měl přímí výhled.

Chystám se usnout, když v tom mím tělem projede horko. Rychle se posadím a začnu zhluboka dýchat. V podbřišku se mi rozletěl roj motýlů a zorničky roztáhly.
Ne..... teď ne. Rozbrečím se a objemu si bříško. Ve vteřině mnou projela rozkoš a pocit chtivosti.

Pláč zmizí a nahradí ho krásný pocit vůně alfy, která leží hned vedle mě. Rukou zajedu k rozkroku. Ucítím na madraci velké množství samolubrikačního gelu a bolestivě naběhlou erekci. Začnu se sám uspokojovat a nadechovat Nateovu vůní.

Udělám se, ale bolest je pořád stejná. Potřebuju alfu, která se o mě postará a dá mi knot, který mi pomůže od bolesti. Sice jen na chvilku, ale i to stačí.

Z velkou bolestí se zvednu, Natea posunu na záda a obkročmo si na něj sednu. Začnu pokládat polibky na červené flíčky ještě z minula, ale dneska večer tam přibydou nové. Když se dostanu k podbřišku Nate se otočí na břicho. Nemám sílu ho otočit zpátky a tak ho kousnu do lopatky.
,,Auuu... Niki co děláš? Nech mě spát~" to jsem nechtěl, doufal jsem, že se jenom zavrtí a tím pádem otočí zpátky, ale můj mozek zateměla ještě větší touha po jeho těle.

Když jsem Nateovi začal pokládat chtivější polibky na záda, probudil se úplně. ,,Hej... Niki co to..... Slez ze mě!" Zvíšil hlas, ale já nepřestával. S hodil mě a bleskurychle přes sebe přehodil peřinu a posadil se. ,,Niki.... Okamžitě se uklidni a sedni si" Řekl hned po tom, co jsem se na něj vrhl a přistál na jeho krk.

Praštil se mnou o postel, chytil mi dlaně nad hlavou. Začal jsem sebou škubat a prskat na něj. Tentokrát si Nate sedl na mě tak, abych se nemohl ani hnout. ,,Niki... Niki ššš uklidní se,
nechci ti nic udělat, jen se zhluboka nadechni a řekni mi proč se chováš tak divně." Řekl klidně a já sebou přestal vrtět. ,,No vidíš, hodný kocourek" usmál se a pustil mi ruce.

Znovu mě chytí křečovitá bolest v podbřišku. Nahlas zasténám bolestí, zvednu se a opřu si hlavu o Nateovi hruď, abych se mohl nadechnout té překrásné vůně. ,,Pro-ahhh-prosím~" zasténám když se Nate posune a otře o můj rozkrok.

Musel ucítit můj problém, protože se na mě podíval chápavím pohledem.
,,T-ty jsi dostal heat?" zakoktá se a pohled mu sklouzne na jeho mokré boxerky, které jsou celé od samolubrikačního gelu.

Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat