,,Nate" zašeptám bolestí. ,,B-bolí mě bříško" ,,Dojdu pro doktora" ani na mě nekoukl a odešel. Místnost naplňovaly vzlyky a omluvné kňučení, které neustávalo. ,,P-proč Sebi křičel?" zvede hlavu a svým prázdným pohleden mě probodne skrz naskrz
,,J-já nechtěl" ,,Ne...za to můžu já, kdybych nedělal ukvapené rozhodnutí, tak se nic nemuselo stát"
Vím, že za to můžu já a to mi nikdo nevymluví.
Do místnosti vtrhne Tara a za ním Nate i se Sebastianem. Vezme mě a položí na záda. Zapne últrazvuk a bříško mi napatle studivým gelem.Už asi pět minut zkoumá obrazovku, ale já nic z mého pohledu nevidím. Sem tam se zamračí, což mě znervózní úplně. Nate sedí vedle mě a drtí moji ruku v té své. Matty mě zvědavě z dálky pozoruje a Sebi leží na druhé posteli a kouká do stropu.
Tara chytí monitor a otočí ho směrem ke mě a Natehovy.
,,Už vím, co se děje" prstem ukáže na černou čárku vedle mého miminka. ,,Tady ta čára moc jako pupeční šňůra nevypadá" usměje se, ale mě moc do smíchnu není. ,,Takže je to neko" řekne udiveně Nate a lítostně se na mě podívá.,,Vy nejste šťastní, že vám po domě bude běhat malé koťátko?" ,,B-byli bychom, kdyby..." ani to nedořeknu a rozbrečím se. Vezmou nám ho. Dny a noci jsem se modlil, abych na svět nepřivedl dalšího otroka. Vychovají ho a pak prodají, nebo odchytí jako mě. Myšlenka na to, že si moje dítě projde tím samím co já, mě vede k tomu abych šel na potrat. ,,nechci ho"
Řeknu krátce, ale přesto jasně.,,Chci na potrat. Hned!" zařvu a utřu si slzy. Moje slova zaslechl i Sebi, který si nakráčel k mé posteli a pozoroval to celé jako divadlo. ,,Niki, to se nějak vyřeší" ,,Ne! Nate, já to dítě nechci."
Je milé, jak se Nate snaží, ale já se už rozhodl. ,,T-to nejde" zakoktá Tara.
,,Už je pozdě, neko se dovyvíjí dřív než lidské dítě" ,,za jak dlouho bude rodit?" Jde vydět, jak si Nate oddechl, ale to ještě neví, co nás bude čekat.,,Rodit by měl tak za měsíc. Kluci rodí miminka malá a nedonošená, protože jejich tělo není přizpůsobeno porodu."
Cože? Já budu rodit normálně a ne císařským řezem? To můj zadek nevydrží.....další důvod proč jít na potrat.
ČTEŠ
Zpoutání [Dokončeno]
FantasyByl to on, kdo mi zachránil život, dal teplé jídlo, měkkou postel, lásku. Ale život asi nechtěl, aby jsme toho dosáhli tak lehce.