24.

3.6K 203 0
                                    


,,Jdu ohřát studenou večeři" zašeptal a položil mě zpátky na gauč. Ještě než vzal talíře zamířil si to do koupelny a umyl ruce od mého spermatu.
V kuchyni zapípala mikrovlnka a Nate se vrátil s jídlem. ,,Po jídle se vykoupeš a půjdeš spát" jen kývnu a pustím se do jídla.

I když to vypadá, že se Nate nekamarádí s kuchyní i tak to chutná báječně. Odložím příbor a unaveně se opřu o Nateovu ruku, ve které drží sklinku vody. ,,Opatrně ty lumpe" zasměje se a odloží sklenici na stůl.

Vyzvedne si mě na klín a i se mnou se postaví a rozejde do koupelny, tam mě položí na pračku a jde napustit vanu. Mezitím se vysvléknu a když Nate zastaví kohoutek, nahého mě vezme a položí do příjemné vody.

Udělá pěnu a ze srandy mi kousek dá na nos. Zahyhňám se a cáknu na něj vodu.
Skončilo to velkou vodní bitvou, Nate měl úplně mokré oblečení a voda byla po celé koupelně. ,,Tak pojď nebo mi nastydneš" vytáhne mě a položí zpátky na pračku, kde nachystal huňatý ručník.

Zababušil mě a odnesl do ložnice na postel. Ze skříně vytáhl delší triko a položil ho na stolek. Chytil ručník a pořádně mi usušil vlasy a ouška
,,Tohle by ti na spaní mělo stačit a kdyby ne tak ti půjčím i kalhoty." Podal mi to tričko, ale já čekal, že k tomu dostanu boxerky.

,,Nelíbí? Mám i jinou barvu" nabídne mi ale já rychle zakroutím hlavou.
,,N-ne béžová je fajn" oblíknu si ho a zářivě se usměju.

Natáhne se ke mně a zapne obojek, který mi před koupáním sundal. ,,Tak a teď už spát" zvedne peřinu a přikryje mně ,,půjdeš taky?",,Dobře, jen počkej než se převlíknu" nahne se nade mně a otře se o můj nos. Rozesměju se a kousnu do něho.

,,To se dělá?" ušklíbne se a nos mi na oplátku olízne. Rychle se odtáhne a sundá si tričko s kalhotama. Odejde do koupelny odkud uslyším téct vodu.

Chytím si ocásek a začnu olizovat kapičky vody. Sem tam s ním zavrtím a díky tomu se ve mě probudí kočičí instinkt. Rychle se postavím na všechny čtyři a začnu se honit za ocáskem. Když se mi ho podaří chytit obrátím se na záda a zakousnu se do špičky ocásku a začnu ho žvíkat.

Uslyším smích vedle postele a tak sebou škubnu, postavím se na čtyři a zasyčím. Když uvidím Natea jak se nasmívá tak se uklidním, sednu si a nechápavě na něj koukám.

,,Budu ti muset koupit nějakou hračku" pohladí mě po oušku a zapluje pod peřinu. Koukne na mě a poplácá na místo vedle něj. Jako kočka se rozejdu k němu, cestou se mu otřu o bok a nahlas mňouknu.
,,Ale~.... tady se někomu objevila i kočičí stránka."

Lehnu si na záda a zvednu pacičky tak aby mě mohl podrbat na bříšku. Když pochopí co po něm chci začne drbat a já zavrním jak nikdy. Ruku odtáhne, ale já si jí přitáhnu zpátky. Místo na bříško ji dám k puse a znovu začnu olizovat a jemně okusovat.

Zachvíli uslyším Nateovo oddechování a tak zcela čistou ruku odložím a sám se poddám spánku.



Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat