80.

2.6K 165 45
                                    


O 2 roky později

,,Emm...Lidi, chtěl bych vám někoho představit" ze sledování televize nás vytrhne nervózní Matty, který se právě vrátil ze školy. Všichni se zvědavě otočíme, až na Tobiho, který spokojeně spinká schoulený v postýlce vyrobené z křesla. Odtáhnu se z Nateovi náruče, kde mi bylo nejlíp.

Z poza Mattyho výjde o trošku menší blonďák se stejnou barvou oušek a zelenýma očima. Stydlivě si stoupne vedle Mattyho a malinko zrudne.
,,T-tohle je Oli a je m-moje omega" vydechne Matty a na důkaz si toho drobka přivine k sobě.
Hned jak to dořekne vyletím z gauče a jak Mattyho tak i Oliho pořádně obejmu. Mám strašnou radost.
Už bylo na čase. Bylo srdcetrhající ho každý den vidět jak nám s Nateem závidí. Teď bude mít rodinu takovou po které snil. Tak jak jsem dřív snil já.

,,Já mám takovou radost" špitnu a odtáhnu se. ,,Tak to je ten, za kterým jsi chodil každý den po škole. A prý máš doučování. Mě se to od začátku nezdálo, protože tvůj prospěch ve škole se ani o trochu nezlepšil, ale že jsi lhal proto abys byl se svým tak ti to prominu, ale nezvykej si." řekne Sebi se smíchem a přitáhne si Mattyho do obětí. ,,Sluší vám to" řekne a odtáhne se. Oli se hned schoulí do Mattyho náruče a začne spokojeně příst.
Nate celou situaci sleduje z gauče a na tvaři mu pohravá úsměv. Rozeběhnu se k němu a taky se schoulím do jeho náruče. ,,Miluji tě" šeptnu a políbím ho ,,Já tebe taky"

The End

Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat