Z bezesného spánku mě probudil náhlý chlad. Sedl jsem si a zjistil, že mi spadla peřina na zem. Natáhl jsem se pro ni ale nešlo mi ji zvednout, ještě nemám takovou sílu. ,,Poškej já ty ji poám" ozval se Nate s kartáčkem v puse.Přikryl mě a odešel. Lehl jsem si a koukal na futra dveří, kde před chvílí stál Nate.
Když prošel kolem ložnice asi si všimnul, že nespím a tak si sedl ke mně na postel ,,ty už nebudeš spát?" Zakroutil jsem hlavou a podíval se na něj, mokré vlasy asi byl před chvílí ve sprše.
Zakoukal jsem se mu na pravé rameno kde měl vytetovaného štíra ,,Jo, toho štíra jsem si nechal vytetovat když mi bylo 15. Je to moje znamení."
Zvedl jsem se do sedu a jemně přejel prstem po tetování ,,taky bych nějaké chtěl" mňouknu a sklopím pohled.
,,Pojď, dám ti něco k jídlu"
vzal mě do náruče, odnesl do kuchyně a posadil na linku. Z lednice začal vytahovat vajíčka, z poličky koření a nakonec vytáhl pánev.Za chvíli bylo jídlo hotové. Donesl mě na gauč a položil přede mě talíř s míchanými vajíčky a rohlík.
,,Hlavně jez pomalu a hodně žvýkej, tvůj žaludek si musí zvykat pomalu."Poděkoval jsem a pustil do jídla.
,,Až dorovnám nádobí domluvíme se na těch pravidlech" ozval se z kuchyně a já si mezitím hladil bříško. Takle dobře jsem se dlouho nenajed.
Za chvíli přišel Nate a posadil se vedle mě.
,,Kdyby se ti nějaké pravidlo nelíbilo tak řekni, nechci aby ti něco bylo proti srsti."
Přikývl jsem a nastražil ouška směrem k němu.,,Za 1. Budeš se mnou spát v posteli. Chci tě mít pod dohledem kdyby něco."
,,Za 2. Vždy když budu v práci tady uklidíš a umyješ nádobí."
,,Za 3. Kdykoliv půjdem ven budu tě mít na vodítku a budeš se na veřejnosti chovat ukázkově."
,,Za 4. Cokoliv budeš chtít dělat nebo podniknou beze mě, příjdeš mi to říct."
,,Za 5. Bude tě něco trápit nebo budeš mít mazlivou, neboj za mnou přít. Vždycky si pro tebe chvilku najdu."
,,Za 6. Neměj strach z mích nebo cizích dotyků, nikdo ti už neublíží."
,,To je asi všechno. Nic víc po tobě nebudu chtít, nebo je něco co bys chtěl změnit po případě přidat?"
Jsem v šoku, tak málo pravidel. Žádná sexuální činnost nebo zavírání do klece. Nic.
,,Budou nějaké tresty?" Docela mě to zajimá,,Ne, ale když porušíš některé z pravidel bude to tvoje mínus."
Jsem radostí bez sebe, tak hodný na mě nikdo nebyl, ale nechápu co myslel tím
'Tvoje mínus'
ČTEŠ
Zpoutání [Dokončeno]
FantasíaByl to on, kdo mi zachránil život, dal teplé jídlo, měkkou postel, lásku. Ale život asi nechtěl, aby jsme toho dosáhli tak lehce.