11.

3.7K 228 21
                                    


Co je to ambulance?
Proč mě bolí bříško?
Umřu?

Hlavou se mi honily otázky ale ani na jednu nemám sílu se zeptat. Zmůžu se jen na bolestné kňučení.

Motá se mi hlava ani nevnímám o čem si Nate a sestřička povídají. Každou vteřinou mi těžknou víčka a pomalu přestávám vnímat tupou bolest v podbřišku.

Kolem mě se seskupilo moc lidí a všichni dělali strašný hluk. Ucítil jsem jemnou bolest na pravém předloktí a pak už nic....

***

Kvůli množství světla jsem otevřel oči jen z poloviny. Rozhlédl jsem se po místnosti a zjistil, že jsem na nemocničním pokoji a v ruce mám napíchlou kapačku.

Smutně jsem sklopil uši a chtěl si pod sebe zasunou ocásek, který vysel přes postel, ale zarazilo mě něco měkkého co mi leželo pod zadkem.

Levou rukou jsem nahmatal onu věc a zjistil, že je to polštář, ale proč?
Z přemýšlení mě vytrhlo klepání na dveře, ponalu se otevřeli a domístnosti vstoupila mě už známá sestřička, držící tác s čajem a suchým rohlíkem.

,,Rohlíku sněz kolik chceš, ale čaj vypiješ celý" Řekla s usměvavou tváří, ale rázným hlasem.
Přikývl jsem ,,kde je Nate?" Zeptal jsem se na otázku, která mě nedala pokoj.
,,Tady na chodbě, mám ti ho zavolat?"
,,Ano prosím" Vypísk jsem

Když Nate přišel k mé posteli rozzářila se mi očka a obě uši jsem otočil jeho směrem.
,,Jak ti je?" Přisunul si ke mě židli a sedl si na ní. ,,Jsem maličko ospalý, ale jinak se cítím dobře" Usmál se a položil mi ruku na tu mou.

,,Nevíš proč mám pod zadkem polštář?" povzdechl si a přisunul se ke mě blíž.
,,Na ultrazvuku zjistili, že máš zanícený konečník a tak tě museli operovat, ale neboj se, proběhlo to bez komplikací a za týden půjdeme domů"

Zanícený konečník? Za to určitě může můj bývalý pán. To on mě znásilňoval tak až ze mě tekla krev jak z prasete a v pezvědomí mě hodil spátky do špinavé klece plné výkalů a zvratků.

Nad těmi zpomínkami mi ukápla slza.
,,Promluvíme se už budeme doma"
Podal mi do ruky čaj.

,,Až se vrátíme domů začneme úplně od začátku. Slibuju"

Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat