,,Oooo... Nekecej! Ty sis opravdu pořídil hybrida" rozeběhne se ke mě s takovým údivem jako by nikdy neviděl Neka. Deku si rychle přehodím přes ramena a ocasem zakryju co nejvíce kůže. ,,Oh, ty seš tak roztomilej!" sedne si vedle mě a hladově koukal na deku. Přitáhnu si ji blíž a prosebně kouknu na Natea.
,,Ehm..Henry tohle je Niki.
Niki, Henry.,,Těší mě" natáhne ruku, kterou stisknu a potřusu s ní. ,,Nete, kde jsi vzal tak nádherného Neka" odtrhne zrak z deky a upře ho na můj ocásek vysící přez gauč. ,,Měl ho můj strýc, ale umřel" chápavě kývne ,,Můžu?" ukáže na můj ocásek. ,,A-ano, ale opatrně" nechci aby ho nějak zbrkle zvednul a tak odkryl můj zadek.
Prvně ho jemně pohladí a nakonec začne masírovat. ,,a má srst i na zádech?" ,,Ne nemá. Je to člověk jen s ušima ocasem a instinkty jako kočka"
Objasní mu Nate a sedne si vedle mě z druhé strany. ,,To je jako tvůj mazlíček nebo hračka?" ,,no dovol, já nejsem hračka!" prsknu a schovám ocásek pod deku ,,a ještě jednou na mě šáhneš, se všema prstama se domů nevrátíš" vycením své bílé tesáky.
,,Ou...kotě má drápky" oba se rozesmějou. Je mi do pláče, nechci aby si ze mě dělali srandu, já to myslel vážně. Sklopím ouška a znovu koukl na Natea. ,,Co kdyby jsi se šel oblíct a já vám zatím nachystal něco na zub" usměje se a odejde do kuchyně. I s dekou se zvednu a odkráčím do ložnice.Vytáhnu čisté oblečení a sundám ze sebe deku. Otočený zády ke dveřím zbírám špinavé prádlo. Mám takový pocit, že se na mě někdo dívá. Najednou zaslechnu otevírající se dveře a tak ouška otočím jejich směrem. Myslel jsem, že to byl Nate a tak jsem se otočil, ale uviděl jsem Henryho. Zavřel za sebou dveře a já se rozklepal ,,Nebylo by fér kdyby se Nate nerozdělil se svojí hračkou"
ČTEŠ
Zpoutání [Dokončeno]
FantasyByl to on, kdo mi zachránil život, dal teplé jídlo, měkkou postel, lásku. Ale život asi nechtěl, aby jsme toho dosáhli tak lehce.