50.

2.2K 151 2
                                    


Ložnicí se ozve vyzváněcí tón Nateovýho mobilu. Škubnu sebou a hlavu schovám pod peřinu. Najednou uslyším kroky a zvednutí mobilu.
,,Jones, prosím" řekne otráveně. Ucítím jak si lehl vedle mě, asi neví, že už jsem vzhůru. Pod peřinou se zašklebím a nastražím ouška.
,,Pane bože, to je mi líto. Hned po obědě se stavíme" nevím s kým to telefonuje, ale někdo blízký to být musí. Rozloučí se a uslyším jak pokládá mobil na noční stolek.

Oddělá peřinu a dá mi malinkou pusu na tvář. Dělám co můžu abych se nezačal culit. Motýlíma pusinkama se přesune na krk a klíční kost. Až teď jsem si uvědomil, že mě musel ze spánku vysvléct protože jsem nahý.
Nevědomky zčervenám a tím se prozradím. ,,Copak?" zeptá se a nalehne nade mne. Otevřu oči a ještě víc zrudnu ,,N-nic" vycením zoubky a pomocí ocásku si ho přitáhnu do polibku. ,,Dobré ráno kotě" zamumlá do polibku a usměje se.

,,Za chvíli přijde návštěva, tak se pojď obléct" odtáhne se a strhne ze mě peřinu. ,,Nate!" zapištím a obmotám si ocásek okolo pasu. ,,Promiň, já musel" rozesměje se, sedne si na kraj postele a mě otočí na záda. Koukne na moje bříško a pak mě do očí, jen přikývnu a zavřu oči. Dá mi pár polibků na mírně nafouklé bříško a sem tam něco zamumlá. Nakonec mi dá jeden procítěný na rty a vyzvedne si mě do náruče. Nese mě po schodech
až do obýváku, kde mě posadí na gauč a přehodí přeze mě deku. Zářivě se na něj usměju a převezmu misku s ovocem. Sám si ke mě sedne a položí mi ruku na stehno. ,,Ty nebudeš?" nepřinesl si sebou snídani a tak jsem se zeptal. ,,Už jsem jedl, ale je ti jasný, že ty teď budeš jíst za dva?" šprngne mě do nosu a z poza zad vytáhne jahodový jogurt. ,,Tak na tohle bych si dokázal zvyknout" slastně vydechnu a nechám Natea aby mě krmil ovocem a nakonec i jogurtem.

Když uslyším zvonek škubnu sebou a tak se mi povede zamatlat celou pusu od jogurtu. Nate se zasměje a všechen
slíže. Rudý až na prdeli se odtáhnu a začnu si slízávat jagurt i z mích prstů. Mezitím se Nate zvedl a došel otevřít.
Za pár vteřin se z chodby ozýval smích a tak jsem natáhl úplně cizí vůni. Ta nepříjemně štípala v čumáčku. Kouknu směr chodba a uvidím kluka tak stejně starého jako Nate s rudými kratšími vlasy a oči stejné barvy.

Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat