,,J-já vím, ž-že ti předělávám jen starosti, ale já za to nemůžu. Nevím proč jsem to udělal." Nate si nahlas povzdechne a se mnou dojde do obýváku, kde se posadí na gauč.
Natáhne se pro ovladač a pustí televizi. Schoulím se do klubíčka a hlavu položím na jeho klín.Prstama se prohrabuje v mích vlasech a čechrá je. Jsem unavený a tak zavřu očka a ocásek stáhnu pod sebe ,,Mám tě rád" špitnu a usnu.
***
Rychle se zvednu a po tmě nahmatám kliku od koupelny. Kleknu k záchodu a vyzvracím všechno jídlo za tenhle den. I když jsem všechno vyzvracel pořád se mi navaluje jako bych chtěl vyzvracet žaludek. Po chvíli zmoženě padnu vedle záchodu a bolestí se rozbrečím.
Už nějakou dobu tady ležím a pohledem propaluji strop. Začíná mi být zima a tak se zvednu a potichu rozejdu zpátky do ložnice. To bych nebyl já kdyby se něco nezvoralo. Můj plán potichu a bez toho aby si mě Nate všimnul dojít do postele zkazila noha od postele. Zakopl jsem a spadl na zem. Tichem se rozezněla rána a Nate se leknutím vymrštil do sedu.
Zalezu pod postel, ale nevšimnu si ocásku, který čouhá ven. ,,Niki?'' ozvese Nate a sleze z postele. Vidím jen nohy jak se prochází po pokoji.
,,Kde jseš, vylez ven" jemným hláskem mě vábí ven. Projde se blízko postele a šlápne na ocásek. ,,Aaaaaa!" zapištím a praštím hlavou do postele.Zacpu si pusu a druhou rukou masíruju bolavé místo. Nate se skloní a koukne pod postel. ,,Co tam děláš? Pojď ven" natáhne ke mě ruku a podám mu ji, vytáhne mě a uvězní v obětí. ,,Promiň" pohladí můj bolavý ocásek a hlavičku. ,,Copak jsi tam prováděl?'' odtáhne se a zvědavě zvedne obočí. ,,B-byl jsem na záchodě a-a zakopnul" ukážu na nohu od postele a rozbrečím se.
,,Neplakej" konejšivě zašeptá.Zase bulím. Co se mnou je? Prvně řvu a mám chuť všechno rozškrábat a rozkousat a ve vteřině se rozbrečím.
,,Nate?" ,,uhm?" ,,Co se to se mnou děje?" koukne na mě a krásně se usměje. ,,Večer jsem přemýšlel o všem, co se poslední dobou stalo a taky o tvém chování" přikývnu a nastražím ouška. Sedne si na postel a mě posadí zády na klín.
,,a možná vím co se děje" zašeptá mi do ouška a levou rukou pohladí moje bříško.
ČTEŠ
Zpoutání [Dokončeno]
FantasíaByl to on, kdo mi zachránil život, dal teplé jídlo, měkkou postel, lásku. Ale život asi nechtěl, aby jsme toho dosáhli tak lehce.