31.

3K 177 5
                                    


Zacpu si pusu aby nešly slyšet moje vzlyky a prosebně kouknu na Natea.
,,N-ne, ještě ne" trošku se zakoktá, ale Tara naštěstí nic nenamítala a jen přikývla.

Jako poděkování chytím jeho ruku a začnu ji olizovat. ,,Zůstaneš tady na oběd?" zeptá se a mrkne na mě.
Proč mám takový pocit, že se jí snaží zalíbit? Nevím, ale ani trošku se mi to nelíbí.

Sklopím ouška do útočné pozice a zakousnu se do Nateovi ruky. Sykne a snaží se nenápadně oddělat ruku. ,,Ne, jen vypiju kafe a půjdu. Za hodinu mám rozdat obědy v nemocnici" Protočí očima a zmoženě praští hlavou do opěradla křesla.

Nate kývne a nastane to trapné ticho.
Když začnu olizovat kousanec ode mě, projede mnou už známé
horko..... Ach ne! Potřebuji pryč a to hodně rychle. ,,M-musí na záchod" nečekám na odpověď a už se zvedám.

Dojdu do koupelny, kde se zamknu a hned si to namířím k jediné věci, která mě teď zajímá. Sundám si boxerky a začnu se uspokojovat.

Udělal jsem se nejmíň pětkrát, ale pořád to nestačí. Potřebuji Natea, ale nechci mu ublížit. Prostě se budu uspokojovat jenom rukou a tenhle heat nějak přežiju. ,,Niki, jsi v pořádku?" ozve se Nate za dveřma a hned na to zaklepe. ,,J-jo aahhh"
Zrovna jsem se udělal a pokračoval dál.

,,Niki hned otevři, Tara už tady dávno není" zakřičí a začne klepat intenzivněji. ,,N-nejde t-t-to"
Tou bolestí se nehnu z místa ani na krok. Za pár vteřin se ozvou rány ode dveří. Ty se rozletí a do vnitř vtrhne Nate s vystrašeným oblyčejem.

,,N-ne nechoď ke mě!'' zařvu a vycením zuby. ,,Nechci ti u~ublížit" zlomí se mi hlas a já bolestí spadnu na zem. Přiběhne a vyzme mě do náruče jako nevěstu. Odnese do ložnice, kde mě položí na postel a tentokrát přiváže obě ruce k rahnu. Nemusí se obtěžovat oblečením a rovnou se na mě vrhne.

Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat