39.

3K 167 6
                                    


,,Niki, kocourku vstávej" uslyším Nateuv šeptající hlas a jemné doteky na mé tváři. Pootevřu očka a rozhlídnu se po místnosti. Ještě je světlo, takže jsem asi moc dlouho nespal a taky se tak i cítím. ,,Pojď na večeři" zašeptá a odkryje peřinu. Zamručím a přitáhnu si ji zpátky.
,,No pojď, jinak to vystydne" zasměje se a chytí jeden konec peřiny. Podívá se na mě a zvedne obočí. Záporně zakroutím hlavou a nasadím co nejroztomilejší výraz.

Škubne rukou a tím moje peřina letěla na druhou stranu postele. Zčervenám a ocáskem si schovám intimní partie a rukama zbytek těla.
Ten hajzl mě ve spánku svlékl. ,,Vrať mi tu peřinu!'' štěknu a schoulím se do klubíčka. ,,Něco za něco" zaculí se a posune se blíž ke mě. Obrátím oči a otráveně si oddechnu. ,,za co?''
,,Chci abys mě políbil" jeho nos se dotkne toho mého, zrychlí se mi tep a tváře naberou ještě větší červeň.

Vrchním rtem se otřu o ten jeho a spodní chytím mezi zuby. Rty přimáčknu na ty jeho a čekám až si vyžádá vstup do mé pusy, ale on nic.
Dojde mi trpělivost a sám zapluju do jeho úst. Cítím jak se do polibku usmál a poslepu nahmatal můj ocásek, který pomalu sundal z mého rozkroku. Ošiju se a začnu se pokládat na postel. Nate polibek ještě víc prohloubí a celý se nade mne nahne.
Chytím lem jeho trika a sundám ho.
Nechci pokračovat, teda mozek ne, ale tělo po tom jeho prahne celý den a myslím, že si říct nedá. Odtáhnu se a automaticky rukama přejdu k jeho rozkroku, kde zjistím, že jeho poklad se schovává za poslední látkou na jeho těle.

Nate se posadí a natáhne pro gumičku na nočním stolku ,,aby nezavazely" lišácky se usměje, sepne si vlasy do culíku a po stranách jich nechá pár rozpuštěných, které při polibcích na mém bříšku lechtaly. Plně jsem se vzrušil, když zkousl mojí levou bradavku. Prohl jsem se v zádech a vzdychl. Jedním švihem mě otočil na břicho a chytl za vlnící ocásek. Zatahal za něj a sem tam po něm přejel jako by ho honil. Začnu příst a aniž bych si to uvědomil zvednu zadek aby měl lepší přístup.

,,Ta večeře asi počká" řekne zasněně a pohladí mě po pravé půlce zadečku. Ocásek okolo té ruky obmotám a stisknu vzrušením. Na zemi sptřím jeho boxerky a na posteli lubrikant.
,,N-nezapomeň na kondom" vzdychnu a ještě víc zvednu zadek. Ruce natáhnu před sebe a přitisknu k sobě polštář. ,,Mám" zašptá mi blízko ucha a pak ho skousne. Uslyším otevření lubrikantu a pak jeho následné zavření. ,,Nelekni se"

Škubnu sebou, když na zadku ucítím studený lubrikant a Nateuv nezbedný prst, který do mě lehce zajíždí. ,,Ne-nezdržuj to prosím"
Zakňučím a praštím pěstma o madraci. Kdybych mohl tak proti němu přirazím, ale v téhle poloze to moc nejde a navíc chci být poslušný kocourek. ,,Musím tě připravit jinak by tě to bolelo." Vsune do mě teď už třetí prs a hluboko přirazí. Dva z nich skrčí a tak se dotknou mé prostaty. Prohnu se a začnu zběsile vzdychat.

Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat