Jako první co spatřím po ránu jsou červené kousance a cucfleky na Nateovi hrudi, krku a celém břichu a podbřišku.Ještě spí tak mám nějaký čas rozmýšlet na co se vymluvím. Můžu říct, že jsem to udělat ze spánku nebo se mu to tam oběvilo samo? Ne, na to mi asi neskočí.
Slezu z jeho hrudi a hned ucítím na své levé ruce uschlé sperma přilepené na prostěradle. Achjo, Nate se bude strašně zlobit. Určitě mě přes noc bude zavírat do klece. Začnu se klepat a potichu vzlykat.
Nate se přetočí a já leknutím vypísknu, hned si zadělám pusu, došourám se k rohu postele a přehodím přes sebe peřinu. Vzlyky se ozývají celou místností a mám pocit, že každou chvílí omdlím. Takový strach jsem neměl od té doby co mi bývalý páníček vyhrožoval, že mě zabije pokud ho nebudu poslouchat.
,,Niki? ......Co se děje?" Škubnu sebou a schovám si obličej pod peřinu.
,,Pojď sem..... Niki~" Natáhne ke mě ruce, ale já se ještě víc natisknu na zeď. Sundá ze mě peřinu a pohladí mi ocásek a ouška, které byly ke mě natisklé tak křečovitě až to bolelo.,,Zdálo se ti něco nebo......tě něco bolí?" Zakroutím hlavou a začnu kňučet jako vždy když se omlouvám.
,,Jdu si dát sprchu a až příjdu řekneš mi co se děje" Naposled mě pohladí a odejde do koupelny. Oddychnu si a svalím se do peřin. Naštěstí na nic nepřišel, ale to nebude trvat dlouho.
,,Niki?!" Ozve se z koupelny a následně dupot směřující k ložnici. Teď jsem se rozbrečel úplně. ,,Vysvětlíš mi tohle?!" Postavil se přede mě a ukázal na rudé kousance a cucfleky, ale když si všiml, že brečím ještě víc než předtím, uklidnil se a klekl si ke mě.
,,Ššš.....Niki klídek, to se určitě vysvětlí" Vzal mě do náruče a začal se mnou pohupovat
,,j-já se o-omlouvám" Nahlas vzlyknu a ponořím hlavu do Nateova ramena. ,,Nic se neděje já se jenom lekl.....akorát teď nebudu moct nosit tílka" Zasměje se, ale mě to moc vtipný nepřijde.,,Až se trochu uklidníš promluvíme si" Kývnu a odtáhnu se, ani mě nenapadne se mu kouknou to očí. Příjdu si tak trapně a nechutně.
Neumím si představit co budu za prasárny vyvádět až to na mě příjde. Ví o tom vůbec? Nebo to Nateovi vysvětlí sestřička, za kterou půjdeme po obědě? Každopádně doufám, že má provazy, pořádně pevné vodítko a klíč od tohoto pokoje.
,,Jdu se teda vysprchovat, zatím můžeš přemýšlet jak mi ty kousance vysvětlíš" Já jsem neko, je normální kousat, lízat a celkově provokovat, teda ne v takovém množství co jsem udělal v noci.
ČTEŠ
Zpoutání [Dokončeno]
FantasyByl to on, kdo mi zachránil život, dal teplé jídlo, měkkou postel, lásku. Ale život asi nechtěl, aby jsme toho dosáhli tak lehce.