34.

3.1K 188 39
                                    


Posadím se k jídelnímu stolu, podepřu si hlavu a s úsměvem pozoruji Natea jak vrtí bokama u sporáku s pánvičkou v ruce. ,,Půjdem do parku nebo se chceš podívat do města?" Nandá jídlo na talíře a jeden položí přede mě. ,,A-asi do parku, ale..." otočí se na mě a zvedne jedno obočí ,,ale?''
,,Bojím se, že mě tam chytne h-heat" zčervenám a upřu pohled na zeleninu s párečky.

Ta představa jak se na zemi svíjím bolestí a kňučím aby si mě hned vzal.
Nad tím zakroutím hlavou a zrudu.
,,To se toho pořád tak bojíš? Prvně, že to dostaneš ve sprše a pak venku." Starostlivě zakroutí hlavou a pustí se do jídla.

Snězeno máme za pár minut a už sedím na botníku s vodítkem v ruce a čekám až mi ho zapne. Celý natěšený vrtím ocáskem a netrpělivě houpu nohama. Když uvidím přicházejícího Natea, seskočím a nešikovným klusem
se dobelhám až k němu a před obličej mu strčím černé vodítko. Zasměje se a připne mi ho.

,,Půjden pomalu a ty se budeš chovat ukázkově." Zběsile přikývnu a olíznu si packu a přejedu po levém oušku, které mě začalo lechtat. Nate otevře dveře a vyjde se mnou na chodník. Zamkne a ukáže směr, kterým půjdeme.

Celou cestu jdu před Nateem a pozoruji město. Sem tam minem nějakého člověka, který a mě hodí buď nenávistný nabo překvapený pohled. ,,Můžu si ho pohledit?" Zastaví se před Nateem nějaká holka tak v mém věku a ukáže na mě.

Nate na mě mrkne a kývne na souhlas. Holka se na mě otočí a natáhne ruku nad moje ouško. Mám nutkání ho sklopit a škrábnout ji, ale Nate by se na mě zlobil. Nechám ji aby mě pohladila ouško a šáhla na ocásek. ,,Jsi tak kawaiiii" zapiští a skloní se tak aby mě koukala přímo do očí. Usměje se a rozejde pryč.

Nate mě zezadu obejme a rozcuchá vlasy ,,Hodný kluk" pošeptá a dá mi pusu na tvář. Zčervenám a začnu se culit.

Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat