21.

3.4K 213 3
                                    

Sedím na gauči a v ruce mám rohlík s šunkou. Nate dělá večeři a při tom si zpívá, sem tam se z kuchyně ozve zadávání nebo zoufalí smích. Z toho hádám, že asi dobrý kuchař nebude. Hrníček, ve kterém byl před chvílí čaj je prázdný. Zkusím udělat Nateovi radost a donést mu ho.

Chytím se konferenčního stolku a pomalu pokládám nohy na zem. Zatím rovnováhu držím a tak udělám první krok. Trošku se zakymácím, ale nespadnu. Hrníček vezmu do jedné ruky a tou druhou se držím gauče. Každým krokem je to lepší a lepší, teda do té doby než mě uvidí Nate. ,,Niki co to provádíš? Mohl jsi mi to říct, já bych ten hrníček odnesl" Rychlím krokem ke mě přijde a zvedne mě do náruče ,,já se chci už naučit chodit, mám na to sílu a když jsem v náručí cítím se jak mimino!" Prsknu a začnu se kroutit aby mě pustil.

,,Po večeři to zkusíme" přikývnu a zabořím hlavu do Nateova krku. Krásně voní. Sedne si se mnou na gauč a pohladí mě po zádech. Nevím co to do mě vjelo, ale začal jsem mu olizovat krk a klíční kost. ,,Tady má zase někdo mazlivou" řekne a rukama se přemístí na moje boky, které lehce stiskne. Z pusy se mi vydere hlasitý sten. Zrudnu a packou si zacpu pusu. ,,Co to bylo?" uchechtne se a odtáhne si mě. Na tváři mu hraje posměšný úšklebek.

Oddělá mi packu z obličeje a chytí moji bradu mezi palcem a ukazováčkem, zvedne ji tak abych se mu koukal přímo do očí ,,Budeš mi muset vysvětlit, co přesně budu muset dělat až dostaneš heat" To je trapný.... ,,To poznáš" špitnu a ještě víc zrudnu. Nic neřekl jenom přikývl.

Znovu si mě přitáhl do obětí a tentokrát mu jednu ruku položil na kořen ocásku. ,,a tohle se ti líbí?" začal po něm jezdit a sem tam ho i zmáčkl. Místo odpovědi mu obmotám ocásek okolo ruky a znova vzdychnu, ale tentokrát se za to nestydím. ,,No nic já radši přestanu než se mi tady vzrušíš" zvedl se a rukou mi počechral vlasy.

No....pozdě

Zpoutání [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat