Vzal houbu na mytí, pokapal mýdlem a pomaličku masíroval ramena a krk. Aniž bych si to uvědomil, zavřel jsem oči a začal příst.,,Líbí?" zeptal se a jako souhlas jsem slaboučce mňoukl.
Houbou přejel na záda a opatrně přez rány se krouživímy pohyby dostal až k mému ocásku. Když po něm přejel nahlas jsem zakňučel bolestí. Můj bývalí pán mě za něj pořád tahal. ,,Promiň, nechtěl jsem, až tě umyju kouknu se co s ním máš "Nakonec mi umyl hlavu a ouška. Vytáhl mě z vany a já si automaticky omotal mokrý ocas okolo sebe. ,,Nemusíš se stydět, vždyť jsem kluk stejně jako ty"
i přes to jsem ocas nedal dolů a ještě víc zčervenal.Posadil mě na pračku, zababušil do jemného ručníku a odnesl spátky na gauč. ,,Teď ti ošetřím rány" sundal mi ručník a začal prohlížet.
Na tvář mi dal náplast, modřiny na krku od řetězu namazal mastičkou a záda obmotal obvazem. ,,Jak se vlastně jmenuješ?" zeptal se když mi obmotával nohu obvazem
,,Niki a ty?" ,,Nate a je mi 19" sesmutněj jsem ,,já nevím kolik mi je let" ztekla mi slza po tváři ,,jediné co vím je, že mi bylo 13 když mě chytili a zavřeli. Nevím jak dlouho tady jsem. "Prstem mi setřel slzu z tváře a usmál se ,,počkej tady, donesu papíry, které jsem k tobě dostal" zvedl se a odešel.
'Jak jako dostal a kde je můj bývalý pán a proč se o mě Nate tak stará'
Hlavou se mi honily myšlenky, na které nemám odpovědi.
ČTEŠ
Zpoutání [Dokončeno]
FantasíaByl to on, kdo mi zachránil život, dal teplé jídlo, měkkou postel, lásku. Ale život asi nechtěl, aby jsme toho dosáhli tak lehce.