,,Zvedni ten ocásek!" Ať už to je prosím zamnou. Křečovitě zavřu oči a dám ruce v pěst. Ani jsem se nestihl psychicky připravit a už cítím na svém otvoru ledovou mastičku. Škubl jsem sebou a začal vrčet na varování, že jestli tam ten prst nechá dýl tak mu vyškrábu oči.,,Hotovo. No vidíš ani to nebolelo tak nevím proč jsi u toho tak vyváděl" Směje se, zase se směje. Já se tady můžu hanbou propadnout a on má z toho srandu. ,,Ale~, kdopak se nám to tu červená?" Vyhoupl si mě nahého na klín a začal se mě posmívat.
Teď momentálně bych byl uražený a měl slzy na krajíčku, ale místo toho mám chuť mu podrápat celý obličej. ,,Nemluv na mě jak na dítě" Prsknu.
Ocasem mrskám do stran, mám sklopené uši a připravené drápky na útok.,,Nebuď hned naštvaný, jen jsem si do tebe rejpnul." Začal mi masírovat ouška a já se mu svalil na hruď a celý se mu poddal. ,,Chceš jít už spát?" Kývnu a zalezu si pod peřinu. Sleduju jak si Nate sundává tričko a kalhoty.
Neštěstí je ke mě otočený zády tak nevidí jak si mezi zubama drtím spodní ret.
Je nádherný.
Otočí se ke mě čelem a já můžu spatřit to jeho nádherné tělo. Při sundávání culíku se protáhne a mě vypadnou oči z ďůlků.Koukne na mě a já rychle pustím ret a sklopím zrak. ,,Víš, že se to nedělá?" Jen v boxerkách si lehne vedle mě a já zrudnu ještě víc.
Obmotá kolem mě ruce a položí si mě na břicho. To mu nevadí, že jsem nahý?!
,,Dobrou noc kocourku" Řekne a za pár minut jde slyšet jen tiché oddechování.Maličko mě tím vzrušil a tak mu začnu pokládat jemné polibky na hruď a krk. Zkousnu kůži na klíční kosti jedu níž a níž. Nakonec skončím u podbřišku kde kůži zkousnu víc a Nate ze spánku vzdychne.
Tak krásný sten. To mě vzrušilo úpně a já se byl donucen sám uspokojit.
Vyvrcholil jsem na prostěradlo, ale nenašel nic čím bych to utřel. Jestli si toho Nate všimne mám problém.Vyčerpalo mě to a tak jsem vylezl zpátky na Nateovu hruď, schoulil se do klubíčka a usnul.
ČTEŠ
Zpoutání [Dokončeno]
FantasyByl to on, kdo mi zachránil život, dal teplé jídlo, měkkou postel, lásku. Ale život asi nechtěl, aby jsme toho dosáhli tak lehce.