Otázku ignoruji a znovu se přisaju na Nateovu kůži.
Jedu níž a jazykem objedu lem boxerek, ve kterých se tyčí Nateuv poklad. Ještě víc se mi zvýšila touha po tom, co schovává pod jedinou látkou na jeho těle.Ocáskem pohladím onu bouli a pomalu začnu stahovat boxerky.
,,P-počkej, počkej, počkej..... víš, že ti nemůžu dát to co chceš?" Chytí mi ruce a oddělá je. ,,O čem to mluvíš?" řeknu zoufalím hlasem a ocásek stáhnu.,,Jseš sotva po operaci, nemůžu se s tebou vyspat. Musíš to tenhle heat vydržet."
To mě dostalo. Zorničky jsem stáhl do úzké linie a uši dal do útočné pozice,
vycením špičaté zuby a zaprskám na znamení ať ze mě rychle sleze.,,Nikolasi! Okamžitě se sklidni!"
Zvedne hlas a mě to vyprovokuje natolik, že se zakousnu do jedné z ruk, které mě drželi.Z velkou rychlostí se zvedl, odstrčil mě na druhou stranu postele a vzal vodítko, které leželo na nočním stolku a za obojek mě připl k posteli.
,,Tak takhle by to teda nešlo, buď se začneš alespoň trochu ovládat nebo tě nechám připlého a celý týden se ani jednou neuděláš!" Tentokrát opravdu zařval a pěstí praštil do boku skříně.,,J-já u-už budu hodný~" rozbrečím se a znovu schoulím do klubíčka kvůli bolesti. ,,Niki pochop, jde o tvoje zdraví. Chápu, že za tohle nemůžeš."
Koukne na mě se zamyšleným výrazem ,,Jestli to tady zítra půl hodiny zvládneš sám, skočím do sexshopu."Natáhnu ruce k Nateovi a ten si mě přitáhne do obětí. Nasaju vůni, ale pořád ocáskem jezdím po jeho bouli v boxerkách s nadějí, že ho vyprovokuju natolik aby se na mě vrhl a zapoměl na blbou operaci.
S úsměvem se odtáhne a odepne vodítko u krku. Se mnou na hrudi si lehne a vyhrne mi tričko.
Krouživími pohyby se dostává od krku až k bradavkám, které začne mnout. Křečovitě zavřu oči a cítím jak mi rudnou líčka. Uteče mi i pár stenů, nad kterými se jen uchechtl a pokračoval dál.Dostal se k podbřišku a ruce nadzvedl
,,Zaslouží si kocourek uvolnění?" tohleto mě strašně vzrušuje. ,,No nevím jestli ano" Ruce oddělá úplně a já zpanikařím. ,,An-no prosím. Slibuji, že budu hodný" hned jak to dořeknu vrátí ruce zpátky. Oddechnu si a ponořím se do té slasti, kterou mi dávají Nateovi ruce na mém penisu.Začne pohybovat rukou a palcem mnout špičku. Po každém pohybu slastně mňouknu a zaryju drápky do Nateové ruky. Cítím, že jsem blízko a tak se uvelebím a připravím na krásnou chvíli, ale jakmile mi zacuká v chloubě Nate ruku přestane pohybovat a pevně mi ho chytí u kořene.
Zmoženě zakňučím a bolestí mi uteče slza i z křečovitě zavřeného oka. ,,Nat-te prosím~" vzlyknu.
,,Neříkal jsem, že když budeš zlobivý, tak se ani jednou neuděláš?"
ČTEŠ
Zpoutání [Dokončeno]
FantasyByl to on, kdo mi zachránil život, dal teplé jídlo, měkkou postel, lásku. Ale život asi nechtěl, aby jsme toho dosáhli tak lehce.