🎶Yüzyüzeyken Konuşuruz-Dinle Beni'Bi🎶
İnstagram|Lah._.za
Spotify|Lotus.kalem
♡
🍒
Salonda oturmuş kollarını göğsünün altında bağlaştırmış olan Nefes bacak bacak üstüne atmış öylece bekliyordu. Mira'nın evinden çıktıktan sonra soluğu Rüzgar denilen adamın evinde almıştı. Ona bu yemekten bahsetmek ne kadar doğruydu bilmiyordu ancak yinede söyleyecekti. O an bahane olarak aklına hiçbir şey gelmemişti ki belki bu yolla ondan ufak bir intikam alabilirdi. Mira'nın soracağı sorular bunun için yeter de artardı. Açılan kapı sesiyle koltukta dikleşen Nefes birbirine kenetlendirdiği kollarını çözdü. Salona giren Rüzgar'ın bedeniyle etrafta gezinen gözleri onu buldu.
"Salonda boş boş oturup ne yapıyordun? Ve karanlık?"derken eliyle salonu aydınlatan lambaların düğmesine basmıştı.
"Kaçma planları."diye onu alaya alan Nefes'e tek kaşını kavislendirerek baktı Rüzgar.
"Gerçek misin sen?"
"Eh,öyle. Aslında seninle bir şey konuşacaktım."deyip konuya giren Nefes koltuktan kalktı.
"Önemli değilse ya-"
"Önemli olmazsa neden şurada oturup seni bekleyeyim? Salak mıyım ben?"
"Efendim?" Nefes'e karşı verdiği tepkiye engel olamayan Rüzgar toparlanmak için kafasını iki yana salladı. Derin bir nefesle göğsünü şişirdikten sonra tekli koltuğa geçip oturdu. "Tamam. Ne konuşacağız?"
"Benimle bir yemeğe gelmen gerekiyor,"diye bodoslama konuya dalan Nefes onun çatılan kaşlarını ve anlamayan gözlerindeki ifadeyi gördüğünde açıklama yaptı. "Benim bir arkadaşım var. Gece ortadan öyle habersizce kaybolduğum için mecburen yalan söyledim ve senin şuan ki konumun babamın uzak akrabası olman. Öyle birden ortaya çıktığın için tanımak istiyor. Anladın değil mi?"
"Yalan söyleseydin?"
"Seni söylemiş olmam yeterince bir yalan."diye cevabı yapıştıran Nefes'le susan Rüzgar havaya kalkan kaşlarıyla bir müddet onun yüzünü taradı. Nasıl bir belaya bulaşmıştı? Hiç bilmiyordu. Karşısında sürekli laf sokmak için tetikte olan bu kızla konuşmak oldukça zordu. Daha yeni dikkatini çekmişti ki saçları farklı gözüküyordu. Bir önceki gün gri rengindeki saçlar şimdi mor ve lacivert oluvermişti. Garipti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.
Teen FictionAşk duygusunun benim gibi bir kadın için yeri yoktu. Eğer hayatta zamanı kısıtlı bir kadınsanız her şeyden uzak durmalıydınız. Ama sanırım ben bu kuralı çiğnemiştim. Yaralı ruhum yeterince can çekişmiyormuş gibi ona yeni yaralar armağan etmiştim. Kı...