İnstagram|karmaşehrinbaby
Spotify|Lotus.kalem
♡

🍒
Ufak kıkırtısıyla Rüzgar'dan kaçan Nefes elindeki boya fırçasını tehdit amaçlı öne doğru salladı. "Seni boyarım. Sakın o elini bana sürmeye kalkma."
Bunlar onu durdurmaya yetmiş miydi? Hayır. Burnuna ve yanağının iki tarafına sürülen toz pembe boyayla kalkalan Nefes aralık dudaklarını bir şeyler söylemek için açıp kapatsada hiçbir şey söyleyememişti. Aksine kahkahalar atan Rüzgar'a öldürücü bakışlar atmakla meşguldü.
"Pembe sana çok yakışıyor sevgilim."
"Aşden'in bu videoları izleyeceğini bilmesem sana çok güzel şeyler yapardım Rüzgar,"dedikten sonra homurtuyla yüzünü silmeye çalıştı. "Her yerim boya oldu!"
"Bu hâlinle boya yapmamanı söylemiştim?"
Kafasını hafif bir açıyla dikleştiren Nefes kocasına kısık bakışlarıyla karşılık verdi. "Kızıma söz verdim. Hem ayrıca beni boyayan sensin!"
Videoyu sonlandırmaktan vazgeçmeyen Rüzgar elindeki kamerayı yüksek bir yere bıraktıktan sonra boya fırçasını eline alıp Nefes'in kurdele yaptığı bandasına parmaklarıyla vurdu. Bugün diğer günlerden daha neşeli ve renkliydi. "Çok mu güzel olmuşsun bugün sen?"
"Yaaa...Gerçekten mi?"diyen Nefes kendini hemen kaptırırken eli saçlarına gitmişti.
"Tamam. Fazla şımarma hemen." Sevdiği kadının anlık neşesini balon misali söndürüveren Rüzgar onun bozulan yüz ifadesine ve omzuna yediği zararsız yumruklarla kahkaha atarak geriye kaçtı.
"Pisliksin ya! Bir daha sakın konuşma benimle."
"Pekâla,"deyip fırçayı kovadaki boyaya batırdıktan sonra beyaz olan duvarı toz pembe rengine boyamaya girişti. "Baştan söyleyeyim bir saat sonra o elindeki fırçayı bırakacaksın."
"Ama eşyalar?"
"Kendini yormayı ne kadar çok seviyorsun! Melisa ve Sevda zaten yardım için gelecekler."
Yüzü memnuniyetsizce buruşan Nefes somurtan yüz ifadesiyle boyamaya devam etti. Dakikalar içinde yerinde durmak bilmeyen Rüzgar yeniden onunla uğraşmaya başladığında kaçma girişimleri suikast ediliyordu. Yanaklarına sürülen boyanın intikamı için aynı şeyi onun beyaz tişörtüne ve yüzüne çiçekler çizerek yapmıştı. Bu durumla eğlenirken odanın boyası bitmişti. Öncesinde duvara isimlerini yazan Rüzgar'ın ardından söylediği romantik sözlerle kalbinin eriyeceğini sanan Nefes onu öpücükleriyle ödüllendirmişti.
Boyanın kuruması için odadan çıktıktan sonra güzel bir duş alıp giysilerini değiştirmişlerdi. İstanbul'un trafiğine takıldıklarını söyleyerek geç gelen ikili sonunda eve ulaştığında Rüzgar'ın itirazlarına rağmen odanın düzenlenmesinde yardım etmişti. Yuvarlak,içerisinde bulut,tavşan ve baykuş yastıklarının bulunduğu beşik odanın köşesinde yerini alırken üstündeki beyaz tülün kenarları mor ve pembe toplarla süslüydü. Zarar görmemesi için beşiğin etrafı mor,beyaz ve pembe renkli örgülü süngerle çevrelenmişi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.
Teen FictionAşk duygusunun benim gibi bir kadın için yeri yoktu. Eğer hayatta zamanı kısıtlı bir kadınsanız her şeyden uzak durmalıydınız. Ama sanırım ben bu kuralı çiğnemiştim. Yaralı ruhum yeterince can çekişmiyormuş gibi ona yeni yaralar armağan etmiştim. Kı...