XVI-"Hayal Kırıklığı"

195 7 14
                                    

🎶İkiye On Kala-İyi Ve Güzel Kadınlar Hep Ağlar.🎶

İnstagram|karmaşehrinbaby

Spotify|Lotus.kalem

🍒

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍒

Parmakları arasında tuttuğu viski dolu bardağından oldukça büyük bir yudum alan Rüzgar bakışlarını diktiği yerden bir an bile kıpırdatmadı. Duyguları düzgün düşünmesini engelliyordu. Bir insan kaç kişiyi sevebilirdi ki? Bir...İki...Üç?  Nefes'in o durumu kafasını bulandırmıştı. Seni seviyorum,demişti. Başka bir adam yerine konulsa bile söylenmişti işte. O sırada tam kalbinde oluşan minik kıpırtı ve ister istemez oluşan sevincini asla unutamıyordu.

Havada asılı kalan sihirli sözcükler Nefes'in başını tutuşu ve geriye sendelemesiyle yarım kalmıştı. Bayılmasından korkmuştu ancak sadece birkaç dakika süren göz kararmasından başka bir şey değildi. Doktora götürmek için teklifte bulunsada Nefes geri kazandığı inatçılığıyla her şeyi bir kenara itikleyerek sadece eve gitmek istediğini söylemişti.

Sergilediği hareketler ise sanki yaşanan anları hatırlamıyor gibiydi. Belki de üstünde durmak istememişti. Kendisinden gizli bir şeyler oluyordu ve ne olduğunu bilmiyordu. Kolay kolay öğrenebileceğini sanmıyordu. İçkisinden yudumunu aldığı sırada merdiven basamaklarından gelen tıkırtılarla bakışlarını oraya çevirdi. Görüş alanına giren görüntüyle parmakları bardağı daha sıkı kavrarken adem elması belli olacak sertlikte yutkundu.

Topuz yaptığı renkli saçları,tamamı pembe tülden oluşan ve eteği kat kat hafif kabarık tül olan elbise pürüsüz vücudunun tüm güzelliğini ortaya sermişti. Dudaklarındaki hafif kıvrılma beyaz dişlerini gösteriyordu. Gözlerindeki ışıltı muhtemelen bu gece mesleği için alacağı diploma içindi. Yine de çok güzeldi. Narin boynunu süsleyen zarif takıları ve tam göremesede sağ omzunun arkasında bulunan kuş desenli dövme onu sanki tamamlamıştı. Oturduğu yerden ayağa kalkarken ne yapacağını bilemiyordu. Nefes sanki biraz ılımlı gibiydi?

Etrafında bir tur dönen Nefes elbisesinin tül eteğini tutarak heyecanlı gözleriyle Rüzgar'a baktı. "Nasıl olmuşum? Güzel olmuş mu? Lütfen gerekçi ol."

"Ne," Yaşadığı şaşkınlıktan dolayı verdiği tepkiyi anında fark eden Rüzgar toparlanmak için gözlerini onda zorlukla çekti. "Güzel olmuşsun. Gecenin prensesi eminim sen seçileceksindir."diye kelimeleri seçerek konuştuktan sonra kapıya ilerledi. Kalbi hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu. Belki de bir doktora görünse iyi olacaktı. Son günlerde kendini iyi hissetmiyordu ve bunun sebebini içindeki bir ses bas bas bağırsada kabul etmek istemiyordu.

SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin