🎶Pera-Her Şeyim🎶
İnstagram|Lah._.za
Spotify|Lotus.kalem
♡
🍒
"Bunu nasıl yaparsın?! Beni nasıl kandırırsın?!" Yanan boğazına inat tüm gücüyle bağıran genç kız yanaklarını ıslatan gözyaşlarını umursamadı. Kalbine batan binlerce ihanetin cam kırıklarıyla meşguldü.
"Senin için yaptım! Mutlu olmamız için yaptım. Geleceğimiz için yaptım sevgilim." Delirmiş gibi karşısında duran ve sürekli aynı sözleri fısıldayan adama inanamaz gözlerle baktı. Kafasını iki yana doğru sallarken kollarını tutan ellerden kurtulmaya çalıştı.
"Yalancı! Yalancısın sen!"
"Hayır hayır. Beni dinlemelisin. O zaman hak vereceksin. Benden gitmene izin vermem. Kendini öldürmeye kalksan bile seni kaybetmeyeceğim birtanem. Seninle çok mutlu olacağız."
"Hayır!" Ter içinde kalan bedeniyle ve gördüğü kabusun silik anısının vermiş olduğu korkuyla inip kalkan göğsüyle yataktan doğrulan Nefes gözlerini odada gezdirdi.
Kurumuş olan boğazını ıslatmak için komodinin üstünde duran su dolu bardağı titreyen eliyle kavrayıp dudaklarına yaklaştırdı. Büyük yudumlarla bitirdiği sudan sonra gözlerini yuman Nefes beliren simayla gözlerinin yandığını hissetti. Ağlamamak için kendini kasarken aynı şeyleri neden uzun bir zamandan sonra tekrardan görmeye başladığını kendi kendine sorguladı. Acıyla kasılan kalbinin sessiz haykırışını duymamak ve kontrolünü kaybetmemek için yataktan kalktı. Sanırım en kısa zamanda hastaneye gitse iyi olacaktı.
Terli olan bedenini uzun bir duşla arındırdıktan sonra dolabın karşısına geçti. Siyah renkli,tüllü ve üstünde lacivert ile gold parlatıcının olduğu elbiseyi bedenine geçirdi. İnce askılı elbisesinin üstünü kaplayan tüllerin üst kısmı omuzlarını örtecek şekilde ve yarım pelerin gibi kol dirseklerine kadar iniyordu. Göğüs arasında bulunan siyah ipleri düğümledikten sonra arkadaki fermuarı çekip yakasını düzeltti. Elbisesiyle aynı renk olup dizinin birkaç santim üstünde biten kadife,kalın topuklu çizmelerini bacaklarına geçirip arkada duran iplerini bağladı.
Aklını dağıtmak ve birşeylerle uğraşmak için saçlarıyla oyalandı. İki yandan örgü yaptığı saçlarını ortada birleştirip örgü topuzu yaptıktan sonra saçının sağ tarafına kiraz desenli ve parlayan küçük tokasını geçirdi. Koyu bir makyajla gözlerini belirginleştirip mor rengindeki rujunu sürdü. Kendini güzel hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.
Novela JuvenilAşk duygusunun benim gibi bir kadın için yeri yoktu. Eğer hayatta zamanı kısıtlı bir kadınsanız her şeyden uzak durmalıydınız. Ama sanırım ben bu kuralı çiğnemiştim. Yaralı ruhum yeterince can çekişmiyormuş gibi ona yeni yaralar armağan etmiştim. Kı...