🎶Aslı Enver-Hoşgeldin🎶
Ben geldim! Pekte güzel geldim bence? Yeni bir hikaye,yeni bir hayat demek benim için. Ellerim şimdiden yazacağım sahneler için titriyor. Tek dileğim sizin beni bu yolda yalnız bırakmamanız. İlk bölümden belki klişe diyeceksiniz ancak ben öyle düşünmüyorum. İnşallah ilerleyen bölümlerde sizde bunu göreceksiniz.😇
Eğer yeterli desteği ve ilgiyi görürsem kaldığım yerden devam edeceğim. İlk bölüm olduğu için sınır koymak yerine sizin görüşlerinizi yazmanızı istiyorum.
Beni yalnız bırakmayın kirazlarım.🍒
NOT:Hikayede asla kadına şiddete yer verilmemiştir. Böyle bir olay yazılacak olsa bile gerekilen ceza verilecektir!😌
İnstagram:Lah._.za
Spotify:Lotus.kalem
Düzenleme Tarihi:22.04.2019
♡
Siyahın Acı Tonu.
🍒
Sıcak yaz meltemenin rüzgarı yüzüne düşen saç tutamlarını geriye doğru savururken elinde sıkıca tutmakta olduğu ders kitaplarını biraz daha göğsüne bastırdı. Karanlık olan ve sadece lamba sokaklarının aydınlattığı ara sokaklardan kurtulmak için kaldığı yurda doğru adımlarına hız kazandırsa da daha önünde çok yol vardı. Yeni bir ara sokağa daha saparken geçen birkaç dakikadan sonra kulağına doluşan hafif seslerle adımları yavaşlamaya başlarken kaşları anlamamazlıkla birlikte hafif çatılmıştı.
"Bi-Bilmiyorum. Ne-Nerede olduğunu bilmiyorum."
"Yalan söylemeye devam et. Nasıl olsa zamanımız bol. Beklerim."diyen tok sesin ardından gelen acıyı taşıyan inleme ile bedenini hafif bir titreme saran Nefes gitmek ve gitmemek arasında bocalıyordu. Kalbini saran saf korku yavaştan tüm hücrelerine işlemeye başlıyordu. Ne zamandır arkasında durduğunu bilmediği duvara bedenini biraz daha yapıştırırken korkuyla bakan gözleri duvarın hemen ardında olan görüntüyle buluştu.
Üstündeki beyaz gömleği kol dirseklerine kadar kıvırmış olan adamın elinde tuttuğu silah tam önünde diz çökmüş ve yer yer kan olan bir diğer adamın alnına nişan almıştı. Sesli yutkunuşunu bir tek kendisi duyarken beyni çoktan buradan gitmesi hakkında sinyaller verse bile yürüyecek takati bacaklarında bulamıyordu. Onun yerine titreyen eline pantolonun arka cebindeki telefonu aldıktan sonra sesinin duyulmaması için sessize aldıktan hemen sonra polis numarasını girip kulağına yaklaştırdı. Derin nefesler alıp verirken açılan telefonla birlikte gözlerini birkez daha o yöne çevirdi. Her şeyin aynı olduğunu gördüğünde telefonda kendisine seslenen erkek polise aklında tutabildiği tüm bilgileri verirken kısık sesle konuşmaya dikkat ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.
Teen FictionAşk duygusunun benim gibi bir kadın için yeri yoktu. Eğer hayatta zamanı kısıtlı bir kadınsanız her şeyden uzak durmalıydınız. Ama sanırım ben bu kuralı çiğnemiştim. Yaralı ruhum yeterince can çekişmiyormuş gibi ona yeni yaralar armağan etmiştim. Kı...