🎶Nil İpek-Belki Alışmam Lazım🎶
Sanırım sizinle oy konusunda anlaşamayacağız. Bu yüzden sınır koymaya karar verdim. Çünkü emeklerimin karşılığını almak ve hikayemin keşfedilmesini istiyorum. Bunun için sizin desteğine ihtiyacım olduğunu söylememe rağmen bir şey yapmadınız.😔
İnstagram|Lah._.za
Spotify|Lotus.kalem
♡
🍒
"Bu ilk hatan olduğu için hafife alıyorum. Bir daha olmasın. İkincisinde affetmem."
"Teşekkür ederim."diyen Nefes kadına son bir bakış atarak odadan çıktı. Sırtını duvara yaslayıp derin bir nefes aldı. Önündeki tüm engelleri kaldırmıştı. O heriften kurtulmuştu ve geri eski hayatına dönmüştü. Yorgunluktan ölecek olan bedenini odasına zor attığında birlikte kaldıkları kızın olmamasına sevindi. Birde onun meraklı sorularıyla uğraşamazdı. Tek isteği duş almak,aç olan karnını doyurmak ve uyumaktı.
Aklından geçenleri sırasıyla yaptıktan sonra yurdun telefonuyla yakın bir pizzacıyı arayarak sipariş ettiği pizzayı midesine indirmiş sonrada yatağına geçmişti. Ancak bir sorun vardı ki ne yaparsa yapsın bir türlü uyuyamıyordu. Halbuki dün ne kadar kolay uyumuştu? Gözlerini her kapattığında önünde canlanan o görüntülerle rahat nefes alamıyor,göğsü amansız bir korkuyla sıkışıyordu.
O adamdan gerçektende bu kadar kolay kurtulduğuna inanamıyordu. Belki de kendisini test etmek istemişti? Kaçmasına kasten izin vermiş olabilirdi. Şayet eğer öyleyse kendini tebrik etmeliydi. Güzel oyuna gelmişti vesselam. Yine de umut ediyordu. Kurtulma ihtimalini düşünerek rahatlamaya çalışıyordu. Zihnini ele geçiren düşüncelerinden kurtulmak için ilk saatlerde telefonunda takılan Nefes sonrasında yeni başlamış olduğu yabancı bir dizinin sonunu getirmek adına bilgisayarın başına oturarak izlemeye koyulmuştu. Aydınlık gökyüzü kendini karanlığa bıraktığında odayı paylaştığı arkadaşıda elindeki kalın kitaplar odaya girmişti. "Dün gece geldiğini görmedim. Sabah benden önce mi kalktın?"
"Öyle oldu. Önemli birkaç işim vardı."diye birkez daha yalan söylediğinde Melisa inandığını göstererek kafasını sallamıştı. Gözlerini arada dinlendirmek için taktığı gözlüğünü takan Melisa yatağa oturup Nefes'e döndü.
"Can bugün bana seni sordu. Farkına varmış olmalı."
Gözlerini kaçıran Nefes bilgisayardaki filme odaklanmaya çalıştı. "Öylesine sormuştur. Onunla sadece bir-iki defa konuştuk."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.
Novela JuvenilAşk duygusunun benim gibi bir kadın için yeri yoktu. Eğer hayatta zamanı kısıtlı bir kadınsanız her şeyden uzak durmalıydınız. Ama sanırım ben bu kuralı çiğnemiştim. Yaralı ruhum yeterince can çekişmiyormuş gibi ona yeni yaralar armağan etmiştim. Kı...