🎶Sufle-Pus🎶
İnstagram|Lah._.za
Spotify|Lotus.kalem
♡
🍒
Bacak bacak üstüne atan genç kız rengarenk saç tutamını kulağının arkasına iliştirip beyaz fincandaki sütlü kahvesinden ufak bir yudum aldı. Tam karşısında durmuş okulun yaklaşan mezuniyet gecesi için dergideki elbiselere bakan Mira ve Melisa'nın söyledikleri sözler bir kulağından girip diğerinden çıkıyordu.
"Açık renkler daha çok tercih ediliyor. Şu olabilir."deyip işaret parmağıyla yeni bir elbiseyi işaret eden Melisa ile Nefes elbiseye kısa bir bakış atmıştı.
"Olabilir. Sen ne diyorsun Nefes?" Ona yöneltilen soruyla duraklayan Nefes ağzındaki kahve yudumunu zorlukla gönderdikten sonra konudan bağımsız olduğu için ne söyleyeceğini bilemedi.
"Yani...Puf,"dedi yılgın bir nefes verirken. "Niye bu kadar kafaya takıyorsunuz ki? Birkaç saat sürecek bir mezuniyet için..."
"Sen öyle düşünmeye devam edebilirsin. Mesleğimin diplomasını elime alacağım! Bundan daha güzel ne olabilir?" Mira'nın cıvıltılı sesine karşı ruhsuzca omuz silken Nefes bir an sonra telefonuna yansıyan mesajla az önceki karamsar havadan kurtulmuştu. Etrafı hayali renklerle donaltılırken Can'dan gelmiş olan mesajı beklemeden açıp okudu.
Gönderen:Can
Seni kaçırmaya gelmemi ister misin?
|14.44|
Kıvrılan dudaklarıyla cevap yazacak olan Nefes daha tek bir harfe basamadan elinden çekilen telefon ile neye uğradığını şaşırdı. Mira hınzır ifadesiyle ona bakıyordu. "Bu arada Can'la olan flörtüne bugünlük ara ver tatlım. Arkadaşlarına vakit ayırman gerektiğini unutmamalısın."
"Üç yıldır size yeterince vakit ayırıyorum zaten,"deyip ağzının içinde homurdandıktan sonra elini ileriye uzatıp telefonunu aldı. "Kıskançlar."
Gönderilen:Can
Kaçırmak için izin isteniyor muydu?
|14.46|
Gönderen:Can
Ben centilmen bir beyefendiyim. Bu teklifimi kabul ettiğinin anlamına mı geliyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.
Genç KurguAşk duygusunun benim gibi bir kadın için yeri yoktu. Eğer hayatta zamanı kısıtlı bir kadınsanız her şeyden uzak durmalıydınız. Ama sanırım ben bu kuralı çiğnemiştim. Yaralı ruhum yeterince can çekişmiyormuş gibi ona yeni yaralar armağan etmiştim. Kı...