XXXIII-"Geçsin Günler Haftalar"

144 7 16
                                    

İnstagram|karmaşehrinbaby

Spotify|Lotus.kalem

🍒

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍒

Kırdığı dizlerinin üstünde eğildiği klozetin önünde midesinde ne varsa çıkaran Nefes yanan canıyla dolan gözleri etrafı bulanık görüyordu. Arkada saçlarını tutan ve sırtını sıvazlayan Rüzgar'ın böyle bir şeye şahit olması ise utanç vericiydi! Dakikalar süren öğürtüleri son bulduğunda klozetin kapağını güçlükle kapattı. Kendini daha önce hiç böyle yorgun ve halsiz hissetmemişti.

"Yüzünü yıkamamız lazım."dedi Rüzgar onu soğuk zeminden kaldırırken.

"Gitsene sen," Daha fazla karşısında böyle durmak istemiyordu. "Miden bulanmıyor mu senin? Neden her seferinde yanımdasın ki?"

Yüzünü yıkamış olan Nefes'e temiz havluyu uzattı. "Bundan şikayetçi değilim,"deyip alnına yapışan ıslak kahküllerini sola yatırıp öpücük kondurdu. "Bir nefes kadar yakınında olacağım."

Yüzünü Rüzgar'ın omzuna yaslayan Nefes yorgunlukla gözlerini yumdu. Saatlerdir uyumasına rağmen gelen uykusuna,dün soğuk havaya rağmen canının çok çektiği dondurmaya ve iki gündür baş gösteren mide bulantılarına anlam veremiyordu. İlk başta hamile olduğunu düşünse bile hastalığından dolayı kullandığı ilaçlar bu ihtimali çürütüyordu.

Melisa ve Sevda'yla gelinlik provasına gitmesi gerektiği aklına dank ettiğinde mızmızlanmamak için kendini zor tuttu. Ufak bir nikah töreni ve yemekle işi bitirmek istese de ilk başta Rüzgar olmak üzere tepki almıştı. Çağıracağı kişiler belliyken düğün yapmaya gerek yoktu ki! İnadını ele alarak fikrini devam ettiren Nefes beyaz sade bir elbise yerine gelinlik giymeyi kabul etmişti. En azından kız arkadaşlarına bu duruma el koymamalarını açık bir dille belirtmişti.

Daha fazla evde durmayıp Rüzgar'la kahvaltı yapıp ilaçlarını içtikten sonra taksiyle alışveriş merkezine gelmişti. Önceden gittikleri gelinlik mağazasına girdiklerinde Nefes hazır olan gelinliğini alarak kabine girmişti. Üst kısmı boğazdan ince bir askıyla bağlanan tamamı dantel gelinliğin kısa eteğide aynı şekildeydi. Fakat güzel bir beyaz kumaşla sağ tarafı ve arka tarafı dekoltenin bulunduğu sol bacağına kadar kapatılmıştı. Belindeki ince zarif kemer ile tam olmuştu.

Yan taraftan uzun bir kuyruk olan eteği tutarak kabinden çıktığında görüntülü aramada olan Mira'nın hayranlık dolu sesini işitti. "Çok güzelsin! Hem sade hem şık!"

"Gelinlik giymediğim için memnunum."

"Rüzgar eniştenin sol bacak dekoltesine bir şey demesinden korkmuyor değilim."diyen Melisa ile Nefes ona dik dik baktı. Rüzgar elbisesindeki dekolteyi kısaltması için baskı yapacak birisi değildi. En azından öyle umuyordu.

SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin