XII-"Korkunun Kıyısında"

220 12 5
                                    

🎶Evanescence-My Immortal🎶

İnstagram|Lah._.za

Spotify|Lotus.kalem



🍒

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍒

"Nefes Kara Hukuk maddellerinden bir tanesi şunu belirtir:'Asla ama asla sınavlara çalışma sırasında dikkat dağıtıcı şeyler yapmayın! Cinayet işlemek kaç yıl haberiniz var mı?' Bunu ilk başta belirtmemiş miydim?" İki elini de beline yerleştirmiş bir şekilde karşısında not kağıtlarıyla duran Rüzgar'a gözlerindeki ölümcül ifadesiyle bakan Nefes temiz havayı sakinleşmek için derin derin soluyordu.

"Her şeyi geçtim,"dedi Rüzgar büyük bir sakinlikle. "Ama bu notlarla neden evin bahçesinde çalıştığımızı hâlâ anlamadım! Korumalar bu hâlimize bakıyorlar ve otoritem ayaklar altında!"

"Otoriteni yesinler."

"Efendim?" Söylediği sözü duymasına rağmen duymamış gibi davranan Rüzgar'ın ukalalık akan yüz ifadesine somurtarak karşılık verdi Nefes.

"Otoriten bozulursa olmaz Rüzgar'cım. Sen de haklısın,"dedikten sonra dik dik bakmaya devam eden Rüzgar'a gözlerini devirip yeni bir notu ellerine tutuşturdu. "Madem beni yanına aldın...O zaman sonuçlarına katlanacaksın. Yurtta olsaydım şuan Melisa ile çalışmış olurdum."

"Şu imaların...Ne kadar da ince ince. Çok düşünüyor musun?"

"Yanına almasaydın. Ben mi söyledim evinde kalmamı?"

İki dudağının arasından sıkkın bir nefes bırakıveren Rüzgar kafasını vahim bir durummuş gibi salladı. "Bilseydim böyle olacağını alır mıydım? Dilin pabuç kadar. Her şeye bir laf!"

"Bir gün ayağına dolanırsa şaşırma."dedi saç tutamını parmağına dolarken.

"Cadı! Tam bir cadısın Nefes."

Mavi harelerine tutunan oyunbaz ve tehlikeli parıltılarla onun siyah gözlerine baktı. "Tesadüf eseri sabah yeni bir araba getirdiğini gördüm. Ama bak tesadüf eseri. Yoksa planlarım için kesinlikle değil!"

"Nefes Kara...Hayatımın belasısın."

"Notlar?" Kapıda dikilen korumalara bakan Rüzgar onların hemen kafalarını başka yöne çevirmeleriyle kaşlarını daha çok çattı. Gözleri bir çelik gibi sertleşirken yaslandığı ağaçtan kalktı. Ona hâlâ beklentiyle bakmaya devam eden Nefes'e bir şey söylemek yerine eliyle işaret vererek devam etmesini istedi.

SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin