🎶Sezen Aksu-Biliyorsun🎶
İnstagram|karmaşehrinbaby
Spotify|Lotus.kalem
♡
🍒
Tıklatılan kapının sesini duymamazlıktan gelerek yaslandığı yerden oturmaya devam eden Nefes önüne aldığı defterin boş sayfalarından birisini açtı. Kaç gündür buradaydı bilmiyordu. Kilitlediği kapının ardından yalnızlığının ve acısının içinde boğulmak istemişti. Defalarca kez kapısını tıklatıp çıkması için konuşan Rüzgar'ı bile kulakları duymuyordu. Yanı başında duran fotoğraflarla dolu olan kutunun kapağı açık,çalan müzik çaların sesi odayı sarmıştı.
Sol gözünden kayarak yanağına bulaşan tuzlu gözyaşıyla burnunu çekti. Boş sayfaya sabitlediği fotoğrafın kenarlarını renkli bantla yapıştırdıktan sonra pilot kalemini eline aldı.
"Nefes," diyen Rüzgar'ın sesinde çaresizlik ve yorgunluk vardı. "Çık şu odadan artık. Korkmaya başlıyorum."
"Rüzgar Sancaktar. Bir gece ansızın kalbine düşen cemre,sevmekten korktuğun adam."
Fotoğrafın altına yazdıklarına göz gezdirirken boğazına oturan yumru yutkunmasına mani oldu. Acıyla kasılan kalbinin dilinden dökülen sözü yazdı.
"Nefes'in Rüzgar'ı...Sana seninim diyen adamın kalbi evin,gözleri sığınağın oldu Nefes Kara."
"Canım yanıyor,"diye kendi kendine mırıldanan Nefes nemlenen gözlerini parmak uçlarıyla sildi. "Canım çok yanıyor Rüzgar. Seni unutmak istemiyorum."
Göğsünden nükseden hıçkırık dudaklarının arasında can bulduğunda Rüzgar'ın endişeli sesini duydu. "Nefes eğer kapıyı açmazsan kıracağım," Kurduğu cümlelerin ardından gelmemeye devam eden sesle yutkunan Rüzgar bakışlarını pansumanı yapılan eline çevirdi. "Elimi merak etmiyor musun? Belki sen dokunursan acısı diner." Bir kere baksan kalbimin acısı diner Nefes.
Gözlerini yuman genç kadın susmaya devam etti. Tükenen umutları,binlerce kez kırılan kalbi,yaralanan ruhu...Her şey ona ağır gelmeye başlamıştı. Sakladığı sır gözyaşlarına karışarak akarken içindeki katre katre acı onu zehirmeye devam etti.
*"Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.
Teen FictionAşk duygusunun benim gibi bir kadın için yeri yoktu. Eğer hayatta zamanı kısıtlı bir kadınsanız her şeyden uzak durmalıydınız. Ama sanırım ben bu kuralı çiğnemiştim. Yaralı ruhum yeterince can çekişmiyormuş gibi ona yeni yaralar armağan etmiştim. Kı...