Siyahın Acı Tonu-Alıntı-I

716 23 0
                                    

Instagram:Lah._.za

Spotify:Lotus.kalem

🍒

"Bunun acısını senden çıkaracağım. Düştüğümüz duruma bak!"

"Gayet keyifli bence." deyip omzunun üstünden arkasını kontrol etti Rüzgar.

"Keyifli mi?! Keyifli...Çizdiğin imaja şu an yaptığın şeyler hiç uyuşmuyor."

"Bunu senin için yapıyorum," Gözlerini Nefes'e çevirerek sözlerini sarf ettikten hemen sonra onu belinden itikledi. "Koşmaya başlasak iyi olur."

"Of!" Çaresiz mırıldanışıyla inleyen Nefes koşarlarken otelin merdivenlerini bitirmiş ve montlarını elinde tutan adama zar zor uzanabilmişti. "Yavaş ol biraz! Ayağımdakilerle koşamıyorum!"

Ona ve ayağındaki topuklulara bakan Rüzgar gülmemek için kendini sıktı. Karşıda duran arabasını gördüğünde adımlarını hızlandırdı ancak arkasından gelen inlemeyle durmak zorunda kaldı. "Ne oldu?" derken gözlerini endişeyle onun bedeninde gezdiriyordu.

"Topuğum kırıldı!" Burkulmuş bacağını tutan Nefes büzülmüş alt dudağıyla oflarken Rüzgar iyice yanlarına doğru yaklaşan adamlarla sıkıntılı bir nefes verip genç kızı kucakladı.

"Başımın belası! Kollarını boynuma dola."

Ayağını acısını o anlık hissedemeyen Nefes kanında akan gerginlikle kollarını itiraz etmeden onun boynuna dolarken içini saran güven hissini düşünmemeye çalıştı. Arabaya doğru yaklaşırlarken dudaklarını Rüzgar'ın kulağına yaklaştırarak fısıldadı. Söyledikleri içinden gelmişti. "Kurtar bizi kahramanım." Belki de ufakta olsa heyacana kapılarak sözleri söylemişti ancak pişman değildi. Hatta Rüzgar'ın koşmaktan dağılan ve alnına birkaç tutam düşen siyah gür saçlarına dokunurken bile aynı fikirdeydi.

🍒

Evet,bölümleri yayımdan kaldırdim. Çünkü ben emeğimin karşılığını almayarak bir şeyler yapmak istemiyorum. Okunma sayısı az olabilir ancak bu sizin oy veya yorum yapmanıza engel değil. O yüzden alıntılarla kitabı keşfettirim sonra bölümleri yayımlayacağım... Bu diğer kitaplarım içinde geçerli.

Bu konu hakkında soru ve öfke sözleri kabul etmiyorum. Haklıyım. Böyle bir platformda tanınmanın ne kadar zor olduğunu biliyorum. Fakat canım hayalet okuyucularım kendini belli etmemekte o kadar kararlılar ki! 😑

Aşkla kalın.🖤

SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin