VIII-"Limon Çiçeği"

236 13 4
                                    

İnstagram|Lah._.za

Spotify|Lotus.kalem

🎶Ercüneyt Özdemir-Winter Dreams🎶

🍒

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🍒

Boynunda takılı olan çeşit çeşit kolyelerle oynayan Nefes gözlerini okulun kantininde fıldır fıldır gezdirmekle meşguldü. Daha çok Can'a dair bir iz arıyordu ancak o gün buluştuklarından beri okulda onu görmediği gibi haberde alamıyordu. En azından bir mesaj ya da arama bekliyordu ama olmamıştı. Kendisi aramak istesede ya çekinmiş ya da onu boğmaktan korkarak vazgeçmişti.

Yeni bir sıkkın nefesi gül kurusu ruj sürdüğü dudaklarının arasından verirken bu sefer karşısında sessizce telefonuyla ilgilenen Mira'ya baktı. Geldiğinden itibaren tek bir kelime etmemiş sessiz bir şekilde oturmaktaydılar. Berk zaten Melisa'yı yanlarından kaçırarak aşk kokulu alanlarına çekilmişlerdi. Ne yapacakları hakkında fikir üretmek istemiyordu.

Can'la flörtleştiğini Melisa'dan başkası bilmiyordu ve Mira'ya bunu söyleyip söylememekte emin değildi. Söylediklerinden sonra vereceği tepkiyi doğru düzgün kestiremiyordu. İki gün öncesi gibi birbirlerinin kalbini kırmaktan çekiniyordu.

"Ne söyleyeceksen bir an önce söyle ve rahatla."dedi Mira telefonunu kapatıp masaya bırakırken.

Onun sesiyle bir anlık irkilen Nefes alttan bakışlarla ona baktı. "Can ile birlikteyiz."

Mira'nın vereceği tepkiyi sabırla bekleyen Nefes onun geriye yaslanışını ve kendisini süzüşünü kaşlarını çatarak seyretti. Onun şuan kendisini azarlaması ve birbirinden farklı öğütler vermesini bekliyordu. "Güzel...Sen mutluysan sorun yok. Yeter ki sonunda hayal kırıklığına uğrama."

"Neden sürekli sanki benden bir şeyler gizliymiş gibi konuşuyorsun? Ve mutluyum Mira. Gerçekten mutluyum."

"Seni düşünmekten başka bir şey yapmıyorum."diyerek geri telefonuna dönen Mira'ya sessizlik içerisinde bakan Nefes bir yere varamayacaklarını anladığında bu konu hakkında fazla konuşmamayı tercih etti. Can her zaman ikisinin arasında bir gerilim olacaktı. Ama yine de içindeki bu heyecanı onunla paylaşmak istiyordu. Yanılmıştı. Mira, Can'a bu kadar gıcıkken nasıl birlikte olduklarına sevinebilirdi ki? Saçmalıktan başka bir şey değildi.

Ders saatlerini kaçırmayarak amfiye giren Nefes defterine her şeyi not alıyordu. Aklında dönüp dolaşan Can ile tüm zamanını harcarken umutsuzluğa kapıldığını hissediyordu. Dün olanlar bir rüya olabilir miydi? Böyle bir şey olsaydı Rüzgar arabasını çizdiği için onunla tartışmazdı. Lacivert renkli saç tutamını parmağına dolamış bunları düşünürken arkasından yanağına beklenmedik konan buseyle sıçradı.

SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin