🎶Ufuk Beydemir-Ay Tenli Kadın🎶
İnstagram|karmaşehrinbaby
Spotify|Lotus.kalem
♡
Şuraya bir gif koymama izin vermeyip beni delirten Wattpad'e teşekkür ederim. Bıktırdınız insanı artık ya. Vallahi yeter!
🍒
Kalın beyaz örgülü kazağını kafasından geçirip elektriklenen saçlarını omzunda topladı. Kırmızı,dizlerinin birkaç parmak yukarısında biten ve uç kısımlarda desenlerin bulunduğu eteğini de giyindikten sonra topuklu ayakkabılarını ayağına geçirdi. Kırmızı küpeleri ve dudağındaki bordu ruju yüzündeki sade makyajdaki tek renkti. Aşağıya inmeden önce makyaj masasının kilitli çekmesinde sakladığı ve kutularını vitamin kutularıyla değiştirdiği haplarını içtikten sonra içinden bir şeyleri unutmamak için dua etti.
Kabanını ve çantasını yatağın üstünden alıp odadan çıktı. Salona ulaştığında bir köşeye kurulmuş kahvesini keyifle içen Rüzgar'a sinirlenmekten kendini alamadı. O gün karların üstüne attığı bedeninden dolayı üşümüş olduğu için fena şekilde grip olmuştu. Neyse ki şu an hapşurmaktan kızaran bir burundan başka sorunu yoktu.
"Bugün biraz daha iyi misin?"deyip ona yandan bir bakış atan Rüzgar'a yapmacık gülüşüyle baktı.
"Kesinlikle daha iyiyim." Hemen sonrasında gelen hapşurmasıyla saçları öne doğru savruldu.
"Evde kalman sağlığın için daha iyi. Çabuk toparlanırsın."diyen adama boş gözlerle bakan Nefes günlerdir aklını kurcalayan soruyu sormak için dudaklarını araladı.
"Sağlımı ben düşünürüm. Sen bana ne zaman gideceğimi söyler misin? Evinde kalalı bir ayı geçti," Sözleriyle birlikte yüz ifadesi değişen Rüzgar'ın donuklaşan bakışlarını umursamamaya çalıştı. "Beni oyalamıyorsun değil mi?"
"İşler senin sandığın kadar kolay değil." dediğinde Nefes alayla güldü.
"Hep böyle söylüyorsun!"
"Çünkü gerçekler bunlar Nefes. Çok mu gitmek istiyorsun?" Gözlerine yansıyan gerçeklik bedenini kaskatı kestirmişti. Sanırım ne kadar uğraşırsa uğraşsın Nefes'i ikna edip inadını kıramayacaktı.
Başını dikleştirip olumlu anlamda salladı. Her ne kadar bir tarafı aksini iddia etse de gerçekler ortadaydı. "Evet. Lütfen biraz daha zamanı hızlandır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.
Teen FictionAşk duygusunun benim gibi bir kadın için yeri yoktu. Eğer hayatta zamanı kısıtlı bir kadınsanız her şeyden uzak durmalıydınız. Ama sanırım ben bu kuralı çiğnemiştim. Yaralı ruhum yeterince can çekişmiyormuş gibi ona yeni yaralar armağan etmiştim. Kı...