İnstagram|karmaşehrinbaby
Spotify|Lotus.kalem
♡
🍒
Yapılan konuşmalar ve alkış sesleriyle inletilen salondan sonra gecenin ilk yarısını bitirdiklerinde insanlar salondan teker teker ayrılmış ve hafif müziklerin,içkilerin ve aparatif yiyeceklerin bulunduğu ortama geçmişlerdi. Biraz bar tarzını andıran bu yer herkesin neşesini tazelemişti. Elindeki ikinci içki dolu kadehini içen Nefes uzakta bir köşeye kurulmuş dans eden ve iş hakkında konuşan insanları süzüyordu. Rüzgar'a kayan gözlerine engel olamadı.
İster istemez onu baştan aşağıya süzerken iç çekmeden edememişti. İçkisinden serinlemek için bir yudum daha alırken onun karşısındaki insanlarla konuşurken yüz mimiklerine dikkat ediyordu. Güldüğü zaman göz kenarlarındaki çizgiler belirginleşiyor, kömür karası gözlerinde ufacık pırıltılar oluşuyordu. Bu genç kızın kalbini yerinde hoplatıyordu. Sadece uzaktan onun bu gülüşlerine şahit oluyordu. Onun yanında hiç böyle içten gülmemişti ki!
Kadehini yanından geçen garsona verip başka şeylere odaklanmaya çalıştı. Şehri ayaklarının altına seren camdan karanlık şehire bakarken bedenini yan bir şekilde duvara yaslamıştı. Boynundaki takılı kolyeyle oyalanırken çoktan sıkılmaya başlamıştı. Konuşabileceği kimse yoktu. Ard arda içtiği şampanyalar yavaştan etkisini göstermeye başlamıştı. Cama yansıyan Rüzgar'ın görüntüsüne bakarken onun sürekli başka yerlere bakması şüphelenmesine neden olmuştu. En son siyah gözler bedenini bulduğunda inleyerek gözlerini yumdu. Yanına gelmesini ve daha çok dikkatleri üstüne çekmek istemiyordu. "Lütfen," dedi çaresizlikle. "Buraya gelmesin. Yoksa kendimi şampanyalarla boğacağım."
"Yalnız başına burada durmuş ne yapıyorsun? Görünmezlik falan mı yapıyorsun?"
"Zihnimde seni yok etmeye çalışıyorum. Rüzgar yok...Rüzgar yok Nefes." diye kendi kendine gözleri yumulu bir şekilde konuştuğunda kulağına ilişen tatlı,çekici ve gözlerini açmasına sebep olan gülme sesiyle ona baktı. Gözlerindeki parıltı,kıvrılan dudakları ve kenarları kırışan gözleri...Az önce onun varlığını mı yok etmeye çalışmıştı? Kesinlikle denemesi hataydı.
"Şu hâllerini seviyorum. En azından saldırgan değilsin," dedikten sonra kadehini koktyl masasına bıraktı Rüzgar. Orkestranın çaldığı güzel slow parçayla birkaç kişi dans etmeye başlamıştı ve Rüzgar karşısındaki güzel kadınla bu fırsat kaçırmak istemiyordu. Araya giren diğer sebepleri ona çaktırmamak için rahat davranmaya gayret etti. "Benimle dans etmeye ne dersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.
Teen FictionAşk duygusunun benim gibi bir kadın için yeri yoktu. Eğer hayatta zamanı kısıtlı bir kadınsanız her şeyden uzak durmalıydınız. Ama sanırım ben bu kuralı çiğnemiştim. Yaralı ruhum yeterince can çekişmiyormuş gibi ona yeni yaralar armağan etmiştim. Kı...