🎶İrem Candar-Bilmezdim.🎶
İnstagram|Lah._.za
Spotify|Lotus.kalem
♡
🍒
Önüne konulan dondurma dolu kasenin sesiyle kendine gelen Nefes bakışlarını Melisa'ya çevirdi. Çatık kaşları ve sorgu dolu gözleriyle ona bakıyordu. "Neyin var senin? Sınavdan beri durgunsun." Sabah olanları ona anlatamamak içindeki ağırlık hissini arttırıyordu. Kendini boğuluyor gibi hissediyordu.
Sıkıntısını belli etmemek için vişneli dondurmasından bir kaşık alıp ağzına götürdü. "Son sınavlara giriyoruz. Okulda da son haftalar olduğu için gerginim."
"Eğitim hayatımı burada sonlandırdığım için açıkcası kendimi mutlu hissediyorum. Dersler,sınavlar ve alarmlar yok."deyip kendini sandalyesinde geriye yaslayan Alp'e hafif tebessüm eden Nefes omuz silkti.
"Öyle söyleme. Sonuçta bir süre sonra insan kolay kolay öğrencilik hayatını bırakamıyor."
"Sana da bir sevgili bulamadık,ha!" Mira'yı sinir etmek için Berk'in söylediklerine kıkırdayan üçlüye kötü bakışlar atan Mira homurdandı. "Melisa olmasa sen de hâlâ sap sayılırdın Berk'cim. O kadar da şeetme istersen."
"Sevgilim,"dedi Berk hemen çaprazında oturan Melisa'ya dönerken. Avucunun üstüne öpücük kondurup sevimli bakışlar attı. "Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun değil mi? Peşimde koşan kızlar umurumda bile değil."
"Dün sana telefonunu yazan kızı unutmadım Berk." Sarı kıvırcık saçlarının arasına elini daldıran Berk oflayarak geriye çekildi.
"Yakışıklıysam benim suçum ne abi? Sanki kızlara ben numaralarını versinler diyorum." Hayıflanan Berk'e omuz atan Alp Mira'nın da iş birliğiyle ona takıldıklarında masada eğlenceli bir ortam oluşmuştu. Sabah ki olaydan biraz olsun uzaklaşabilen Nefes tam rahat bir nefes aldığını hissediyordu ki biraz sonra kantinden içeriye giren üniformalı polislerin masalarına doğru gelmesiyle neşesi ortadan ikiye çatladı.
Havadaki pembe bulutlar geri siyah renklerine büründüğünde kalbinin sesi kulaklarında uğulduyordu. "Nefes Kara?"diyen polisin meraklı bakışları masada ki tüm gençlerde gezindi.
"Be-Benim. Bir sorun mu var?" Kekeleyerek söylediği sözlerle polisin bakışları kantindeki insanlar gibi onu bulmuştu.
"Sizi Salih Kırat cinayetine yardım ve yataklıktan tutukluyoruz."diyen polisle genç kız nefes alamadığını hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ACI TONU|Tamamlandı.
JugendliteraturAşk duygusunun benim gibi bir kadın için yeri yoktu. Eğer hayatta zamanı kısıtlı bir kadınsanız her şeyden uzak durmalıydınız. Ama sanırım ben bu kuralı çiğnemiştim. Yaralı ruhum yeterince can çekişmiyormuş gibi ona yeni yaralar armağan etmiştim. Kı...