3

301 11 1
                                    

~*ГТН Юнги*~

Аз и момчетата бяхме на паркинга в офиса, когато Намджун видя Джису. Тя ни беше близка приятелка от както работим в Bighit. Странно, но този път беше с някакви момичета. Едно от тях ми направи впечатление, имаше къса кестенява коса и сладка усмивка и........ Ааа, какво ми става? Та аз дори името й не знам. Пък какво превяше с Джису? Дотато си размишлявах на ум, някой прекъсна мислите ми.

Хосок- Момчета, мякой от вас да знае кои са тези момичета. Изглеждат ми познати от някъде.

Джин- Знам ги. Те са момичета от новата група. Как беше........... STK. Имат страхотни гласове. После в нас може да ви покажа.

Намджун- Ти да не се влюби бе.

Джин- Хаха много смешно.

Джимин- Добре аре сега да отидем да видим за какво ни вика директор Ким и да се прибираме.

Останалете: Съгласни.

Тае- Добре аре тръгвай те.

Ние всички се запътихме на там. На срещата с директор Ким говорихме само за предстоящите ни участия. Умрях от скука и се чудя как не съм заспал на стола до сега. След още половин часово мъчение, то най-накрая приключи и се прибрах ме унас. Аз влезнах последен в къщата и видях как момчетата гледат странно.

Аз- Хей, момчета добре ли сте? - Аз проследих погледите им. И видях пет момичета седнали на дивана ни, а до тях Джису.

Джису- Момчета, искам да ви представя новата група на Bighit, STK.

Нади- Здравей те! Приятно ние да се запознаем. Аз съм Надежда, а това са Мария, Юна, Емилия и Дени.-каза като посочи всяка една от тях. Погледа ми се спря на последното момиче. Това бяха момичетата от паркинга. Докато все още я запах, гласа на едно от момичетата ме прекъсна.

Мария- Приятно ми е да се запознаем. Аз съм Мария

Юна-Приятно ми е да се запознаем. Аз съм Юна. Голяма ваша фенка съм.

Тае- Ти да не си от тук?

Юна- Аз съм полу корейка, но цял живот съм живяла извън страната.

Емилия- -Приятно ми е да се запознаем. Може да ми казвате Еми.

Дени- Здравей те! Аз съм Дени. Приятно ми е да се запознаем.- Има много хубаво име.

Чонгкук- Аха...значи те ще живеят с нас.

Намджун- Да нямаш проблем, Кук?

Secret Love Where stories live. Discover now