Това беше Ким Хе Ра. Бях влюбен в нея преди години. Но разбрах що за човек е, след като причини големи проблеми на групата. Не искам да имам нищо общо с нея. Тя е олицетворение на злото. Какво ли прави тук изобщо?
Хе- Здравей те, момчета. От доста време не сме се виждали. Как сте? - каза с пискливия й глас.
Джин- Здравей и на теб Хе. Ние сме добре, а ти как си?-каза с леко презрение.
Хе- Ами страхотно всъщност.
Аз-Защо си тук. - попитах с отегчение.
Хосък- Всъщнос наистина, защо си тук. Нали беше в Америка. - каза леко раздразнен.
Хе- Да, но реших да се върна. А и вече работя като стилист в компанията, така че ще се виждаме често. - Как така ще работи тук.
Аз и момчетата- КАКВО!?
Джимин - Ти не можеш да работиш тук.- каза с лек подигравателн тон.
Хе- И защо? Не сте си помислили, че сте се отървали от мен толкова лесно, нали? Аз се заклех да ви стъжня живота. И няма да се откажа докато него направя. Разбрахте ли ме?
Аз- Оо, моля ти са. Срах ме е какво може да направи една пикла. Ти не можеш да ни направиш нищо.
Хе- Юнги, бъди внимателен, защото теб ще те заболи най-много. - след като го каза се обърна и влезна в зградата.
Аз бях в лек потрес. Тая какво си мисли, че ей така ще ми цъфне след време и едва ли не ще ни заплашва.
Тай- Бог да ни е на помощ. Тя е луда. - щом го каза всички се засмяхме.
Ние влязох ме вътре и направо започнахме тренировките. И така мина деня ни. След като се прибрахме решихме, че ще изчакаме и момичетата да се приберат зада играем на някакви игри и да гледаме филми. Гадно то беше, че тъй като се водят трейнита тренивавките им започваха от по-рано и свършваха по-късно. След около час, те се прибраха. Предложиха ни да играем на някаква игра която не разбрах как се казва. Трябваше да се разделим на отбори по двама и да пеем. Обаче имаше категории в какво трябва да пеем. Та така отборите бяхме аз и Хосък, Чонгкук и Тай, Джун и Джин, Джимин и Еми, Юна и Мария и Дени и Нади. Първи бяха Чонгкук и Тай те трабваше да изпълнят песен в която се пее за любов. Те избраха да изпеят " Fake love". И така минаха всички освен Дени и Нади. На тях им се падна песен за секс. Те само се спогледаха и започнаха да пеят някоя песен която никога не съм чувал. Щом стигнаха до припева щях да припадна. Как може да знаят такава песен.
YOU ARE READING
Secret Love
RandomТя и той не бива да са заедно. Не им е позволено да са заедно, но какво ще стане ако те не послушат хората? Дали ще има щастлив край тяхната история? А дали въобще ще е така както те искат? Започната на: 11.06.2019 г. Завършена на: 18.11.2019 г.