27

147 5 1
                                    

~*ГТННеотрал*~

Вчера, след като се настаниха в хижата момичета предложиха да се разкарват. Момчетата разбира се се съгласиха с тях. И така прекараха целия ден разкарвайки се. Вечерта щом се прибраха веднага заспаха. Бяха толкова изморени, че се събидиха на обяд. Така решиха и днес да го искарат на мързелуване.

Вчера пристигнахме в хижата. Тя се намираше точно на хълма над езерото, което доставяше до уиче на хората прекрасната гледка на залязващото слънце нощем. Всички се намираха в двора и съзерцаваха тази изомителна гледка.

Облаците бяха оцветени в уникални багри, което събуждаше емоциите у настанили те се там. Щом слънцето залезе всички се прибраха по стаите си готови за сън.

Тъй като в хижата имаше само осем стай се наложи някои да са съквартиранти.

Разбира се Юна беше с Тай и Нади с Джимин. Останаха само още шест стай, който бяха разпределени между останалите по този начин. Кук и Мария бяха заедно. Хоби беше с Джин, Еми с Шуга и Дени с Джун.

Дени беше тъжна, че няма да бъде в една стая с Юнги. Но от друга страна не я интересуваше, защото все още не знаеше защо Юнги се държеше студено към нея от няколко дни на сам. Но Юнги не се държеше така само с нея, той се държеше студено към всички. Никой не знаеше защо той постъпва така.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Беше 3 сутринта, а Дени не можеше да заспи и затова излезна на двора за да подпиша чист въздух. Тя седна на стола поставен на верандата и се загледа в ярките звезди на небето.

~*ГТНДени*~

Загледах се в звездите и се замислих за всичко случило се до сега в моя живот. За всички добри и лоши моменти. За всички хубави спомени през последния месец. За мислих над това какъв щеше да бъде живота ми, ако не бяхме постигнали толкова много с момичетата. Какъв щеше да бъде, ако не се бях запознала с Юнги. И най вече защо Юнги се държеше отръпнато към мен.

Докато размишлявах, някой постави ръката си на рамото ми. При което подскочих от стола от страх. Оказа се, че бе ше Еми. Изненада ме че е будна. Обикновенно тя спи като пън и трудно се субъжда.

Аз- Изплаши ме!........-казах като си сложих ръката на сърцето- Защо си будна толкова късно?-попитах аз све още дишайки учестено.

Secret Love Where stories live. Discover now