31

128 6 0
                                    

~*ГТНДени*~

От както съм отново тук в Сеул нещата тръгват на добре. Групата преуспя, скоро не се бяхме срещали с Хе. А колкото до мен и Юнги, всичко е прекрасно. Всеки ликенд ходим в онази хижа в гората, където беше първатани среща. Аз казвах, че ходя при братовчед ми, а Юнги винаги казваше различна лъжа за да не е в къщата.

Днес също бяхме в хижата и лежахме в леглото, гушнати. Мислих ме тази събота да я прекарваме в разходки из гората и околността. Затова започнахме да се опряваме някъде към обят за да излезем, но тогава и на двама ни телефоните звъннаха. Веднага вдигнах телефона и от срещата страна Нади започна да крещи.

Разговор

-КЪДЕ СИ? ВЕДНАГА ЕЛА В BIGHIT, ЗАЩОТО КИМ Е БЕСЕН И ИСКА ВСИЧКИНИ СЛЕД МАЛКО ПРИ НЕГО.

-ЧАКАЙ, малко. Какво е станало, че е бесен?

-НЕЗНАМ. ИДВАЙ ПО-БЪРЗО.

и затвори телефона. Погледнах към Юнги и той мен също, като в един глас казахме.

- Ким е бесен.

Юнги- И теб ли те викат спешно?

Аз- Да, затова по-добре да тръгваме възможно по-бързо.

Юнги- Аз съм готов. Да утиваме в колата.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

След половин час каране с бясна скорост, най-накрая стигнахме пред Bighit. Слезнахме от колата и веднага се насочихме към офиса на Ким където ни чакаха всички. Щом ни видяха ни дадоха знак веднага да влизаме в кабинета му.

Всички влезнах ме в кабинета на Ким и го видяхме как е седнал на коженя си стол. Беше се облегнал и с кръстил ръце гледайки ни с изпитателен и едновременно ядосан поглед.

Ние се строихме в една редица и за чакахме Ким да проговори.

Тъкмо щеше да каже нещо, когато секретарката му влетя в кабинета. Утиде до него и му каза нещо на ухо. Той се очуди на явно казани те от нея думи и после отново погледна към нас. Мина по всички с поглед и после заковори със спокоен тон за наше чудо.

Ким- Бях готов да ви се разкрещя така, като никога не сте били навиквани, но добре, че моята секретарка ви спаси с оспокояващи за мен новини. Сара(секретарката) туко що ми каза, че и двете групи са поканени в шоуто (измислете си накаво шоу) за да обяснят, защо членове от групата са били забелязани да се разкарват из гада хванати за ръце или целуващише. Което отново ме ядосва, защото ви казах ИЗРИЧНО ДА НЕ ПОКАЗВАТЕ, ЧЕ ИМАТЕ ПОЛУВИНКИ. ПОМНИТЕ ЛИ КАКВО НАПРАВИХА НА ДЕНИЦА, ЗАЩОТО БЕШЕ УШ ЗАЕДНО С НАМДЖУН? А? ТОВА ЛИ ИСКАТЕ ДА ВИ СПОЛЕТИ? АМИ ВИЕ МОМЧЕТА ТОВА ЛИ ИСКАТЕ ДА ГИ СПОЛЕТИ? КАЖЕТЕ МИ? СЕГА ЩЕ УТИДЕТЕ В ТОВА ШОУ И ЩЕ ОБЯСНИТЕ ЧЕ МЕЖДО ЧОНКУК, МАРИЯ, НАДИ И ДЖИМИ НЯМА НИЩО. А КОЛКОТО ДА ТЕХЬОНГ И ЮНА. ВИЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА ПРИЗНАЕТЕ, ЗАЩОТО ИМА СНИМКИ КАК СЕ ЦЕЛУВАТЕ. ЯСЕН ЛИ СЪМ? ИМЕТЕ ЧАС ДО ШОУТО, ЗАТОВА СЕ ПРИГОТВЯИТЕ И ДО КРАЯ НА СЕДМИЦАТА ДА НЕ СТЕ МИ ДОШЛИ В КАБИНЕТА.

Ние само казахме всички заедно "разбрано" и си тръгнахме. Радавах се, че не са разбрали за мен и Юнги, че какъв сакандал щеше да е само, като гледам как крещелше на другите.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

След полувин час вече бяхме в гримьорните на шоуто и чакаме да започнем, защото всички бяхме под напрежение. Крачех напред-назад и се чудех какво ли ще стане по-време на шоуто.

Изведнъж две ръце ме извадиха от транса в който бях попаднала. Вдигнах погледа си и видях хубавите очи на Юнги.

Юнги- Оспокой се. Всичко ще бъде наред.

Аз ме казах нищо, а просто го прегърнах. Имах нужда от преггрътка. Той първоначално сякаш беше в шок от стореното, но после и той обви ръце около мен. Седях е гъшнати докато едно момче не дойде и неказа, че започваме след 5 минути.

Влезнахме в студиото и заехме местата си на едни столове поставени точно пред мястото на водещите.

След няма и минута и те заеха местата си. Погледнахани и се усмихнаха.

Шоуто започна.

Здравейте, хора. Това е шоуто (и мислете си нещо), а ние сме водещите Мин и Тера.

Мин- Днес наши гости ще бъдат ново изгрялите звезди в музикалната индустрия. Петте диви на музиката. STK!

Тера- А заедно с тях не са дошли който и да е. А най-известната Момчешка група. Която покори милиони сърца по целия свят. BTS!

Мин- Момичета и момчета, разкажете ни по-малко за всеки преди да преминем голямото интервю.

Нади-Здаравей те! Аз съм Нади и съм лидерка на STK.

Еми- Аз съм Еми и съм главен вокал в групата. Също така съм и най-голямата.

Тера- Момичета, имете страни имена. От къде сте.

Нади- Ами аз съм от България. И всъщност цялото име ми е Надежда.

Еми- Аз съм от тук. И се казвам Емилия.

Мин- Целите ви имена са по-добре.

Еми, Нади- Благодарим ви.

Тера- А сега нека се върнем и към другите членове на групата.

Мария- Аз съм Мария също от България. И съм рапарът в групата.

Юна- Аз съм Юна. На 17. И съм танцьорка като Дени.

Аз- Аз съм Дени. Най-малката съм и съм както рапар, така и танцьор в групата.

Secret Love Where stories live. Discover now