49

113 6 2
                                    

~*ГНТДени*~

В момента с момичетата сме в гримьорната и чака ме да ни извикат и да започне шоуто. Аз реших малко да изляза на чист въздух.

Излязох на една тераса и се загледах в града. Зградите на Лос Анджелис бяха толко красиви и внушителни. До мен застана едно момче. Имаше руса коса и кафяви очи. Беше по-висок пт мен. Но май на години се приближаваше.

Той- Знаеше ли, че пингвините са най-красивите същества на земята?

Попита той и се засмя, както и аз след него.

Аз- Не знаех, но мерси че ми каза.

Той- Добре мисля, че достатачно се изложих. Аз съм Джейс.

Подаде той ръката. Аз я поех и се представих.

Той- Какво правиш тук? Мисля, че си доста извесна щом ще участваш в шоуто.

Аз- Аз съм певица. Ами ти? Защо сик тук?

Той- Аз?! Аз съм тук защото съм актьор.

Най-се провикна, че започваме след 5 минути.

Аз- Чао.

Аз тръгнах на вътре и чух как се провиква.

Той- Да се видим пак накой ден?

Аз- Накой ден.

Казах и тръгнах. Застанахме по-местата си и водещия на шоуто дойде. След 5 секунди ни дадоха знак да започваме.

Водещя(В) - Здравейте дами и господа. Днес с нас ще бъдат новоизгрялата момичешка к-поп група STK, Джейс Норман и световно извесната актриса и певица Дженифър Лопес.
В момента при нас се намират STK.

Каза той и се обърна към нас.
Ние всички в един глас казахме- Здравейте, ние сме STK.

Нади- Здравейте, аз съм Нади.

Еми- Аз съм Еми.

Юна- Здрасти аз съм Юна.

Мария- Аз съм Мария.

Аз- Здравейте аз съм Дени.

Казах ме ние и после се убърнахме към водещя отново.

В- И така момичета. Нека ви попитам първо как се чуствате след като пробихте толко бързо в музикалния бизнес?

Нади-Ами.. както ти каза доста бързо пробихме в тази свера и то с доста положени усилия. Чустваме се удолетворени от това и се надяваме да продължим това което ни прави щастливи, а именно да творим музика.

Secret Love Where stories live. Discover now