~*ГТНДени*~
Мина месец от както видях онзи клип на Хе и Юнги. От тогава не съм говорила с Юнги. През този един месец се съсредоточих върхо ученето и успях да завърша с 5,78 което мен ме устройваше много. Утре ми беше полета за Корея. Радвах се, че най-после ще се видим с момичетата , защото те ми липсват много. Е и момчетата също освен Юнги. Него ще се опитвам да го избягвам до колкото се може повече. Не мога да му простя изневярата. Просто не мога. Колкото и да ме боли и да ми липса допира му не мога да му простя такова нещо. Но както и да е. Та както казах завърших добре. Мария и аз успяхме да измислим текст за нова песен. Мелодията я пишат в момента Нади и Еми. А на мен и Юна после се падаше честа щом музиката е готова да измислим танца към нея.
В момента си управях багажа и после щях да прекарам цял ден с майте момчета( Боги и Митко). За жалост до като се управят дукоментите на Митко те ще трябва да останат тук. Но това не се очакваше да продължи по-дълго от месец.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
На сутринта се събудих от шибаната аларма на телефона ми. С голямо не желание станах от леглото и се оправих. Сложих си удобни дрехи като клин, една бяла тениска, най-удобните ми маратонки и бях готова. Часа беше едва 4 сутринта за това нямаше да будя Боги да ме кара. След двайсе минути имаше влак за Варна от където щях да излятя по-късно.
Май забравих да ви кажа, че всъщност Еми, Юна и Мария бяха от там.
Та както и да е. Вече бях в самолета и летах за Корея. Реших да поспя, защото и без това полета беше изключително дълаг.
~*ГТНЮнги*~
От месец се опитвам да се всъжа с Дени, но тя ме е блокирала от всякъде. Единствено от момичетата разбирам, че е добре. Разбрах, че е завършила с много хубава оценка и се радвам изключително много за няе,но просто искам да я чуя и прегърна. Толкова много ми липсва. Знам, че я нараних и повече няма да допусна тази грешка. Щом си дойде утре ще и докажа че съм згрешил и ще се постарая да ми просто и отново да сме заедно.
Цяла нощ не мигнах. Изглежда ужасно, но това няма да ми попречи да отида до летището да забера Дени. Всъщност се бяхме разбрали тя направо да дойде тук, но ще утида да я взема искам да поговоря с нея на саме. Затова се облякох на бързо и потеглих към летището.
Вече я чаках пред терминала и чаках Дени да се покаже. След около 10 минути я видях. Слязох от колата и се затича към нея. Тя ме видя и замръзна на място щом срещна погледа ми. Аз се приближи още повече и я прегърнах вдишах аромата. Толкова ми липсваше този аромат. Тя все още седеше неподвижна, а аз се отдели от прегръдката като не се отдалечи много от няе.
Дени-Какво правиш тук?- каза студено.
Аз- Дойдох да те посрещна и за да могаже да поговорим.
Дени- Няма за какво да говорим.
Аз- Напротив има. И ще ме изслушаш докато не ти обясня всичко.
Дени- Ок. Но не тук. Може някой да те разпознае.
Не казах нищо просто взех куфара и и се запътихме към колата ми. Сложих куфара в багажника и се качих в колата. Дени беше седнала отпред на мястото до шофьора. След малко потеглихме и преди да стигнем къщи спрях топлата в страни от пътя.
Дени- Защо спряхме?
Аз-За да поговорим на саме.
Дени- Аз няма да говоря с теб.
Аз- Но аз ще. Искам да знаеш, че онзи клип който ти изпрати Хе не истински. Да тя ме целуна, но аз не й от върнах и я избутах от ме. Тя беше разбрала за нас и се опита да ме изнудва. Каза, че ако не се разделим ще каже на медиите. Но аз я спрях. Когато бяхме на хижата се държах отдръпнато, защото беше изпратила човек който да ни следи. А не исках да ни снимат как сме заедно. Разбери, че те обичам с цялото си сърце и не бих допуснал да те нараня или наранят. През този един месец в който не ми отговаряше на съобщенията имирах от болка, че не си до мен. Че не мога отново да те прегърна, да усетя прекрасния аромат който тогава се беше забил в ноздрите ми, че не можех да усетя отново вхусните ти устни за който умирам. Липсваш ми узасно много и ще направя всичко само отново да сме заедно. Обичам те. Обичам те страшно много. И не ме интересува, че нашата любов е забранена. Просто искам да се сабуждам и заспивам до теб. Да те прегръщам нощем знаейки, че си до мен и нинаде няма да утидеш. Обичам те Дени. Шибано много те обичам.
Щом завърших дългото си изказване погледнах към Дени, а тя плачеше веднага изтрих сълзите и с палец и попитах защо плаче. Но тя просто ми отговори с няколко думи. Думи който згряха душата ми.
Дени- Обичам те, Юнги. Шибано много те обичам.
YOU ARE READING
Secret Love
RandomТя и той не бива да са заедно. Не им е позволено да са заедно, но какво ще стане ако те не послушат хората? Дали ще има щастлив край тяхната история? А дали въобще ще е така както те искат? Започната на: 11.06.2019 г. Завършена на: 18.11.2019 г.