~*ГТННеутрал*~
Шуга и Дени стояха в колата и си говореха хванити за ръце. Разказаха си какво е станало през този месец. Дени му разказа за всеки ден в който е тренирала в танцовата зала. За това как с момичета са написали новата песен най-после и скоро ще я качат. Шуга също й разказа за това какво е правил и станало през този месец. След като си по говориха решиха вече да се връщат в къщата, защото другите вече бяха станали и ги очакваха. Е очакваха Дени, те не знаеха, че и Юнги е с нея.
В къщата найстина беше така. Всички чакаха Дени да дойде от летището. Еми и Джин готвеха, докато другите или си гледаха телефоните или гледаха телевизия и легнали се на дивана.
Изведнъж се чу отварянето на вратата, а след него и затварянето. Всички оставиха малките си занимания и утидоха в хола чакайки да видят човека преминал през вратата.
След няма и секунда те видяха Дени, а след нея и Юнги който носеше куфара й. Щом момичетата я видяха веднага се затича ха към нея и я прегърнаха, като за малко да паднат на земята. Щом се отделиха от голямата прегръдка Дени прегърна всеки по отделно. Там бяха и момчета от ТХТ с които тя много бързо се сприятели. Деня мина в веселба и закачки междо приятелите. Бяха радостни, че най-накрая отново бяха всички. Вечерта плуваха в басейна, след това гледаха филми в големия хол. Към 3 сутринта вече всички си бяха по леглата, освен Дени която вървеше към стаята на Юнги. От доста време искаше пак да заспива и събужда до Юнги. Тя натисна дръжката на врата и се смъгна бързо вътре в стаята. Юнги лежеше в леглото и си гледаше в телефона, но щом видя Дени която вече се намираше до леглото една малка усмивка се намести на лицето му.
Юнги- Чакахте. Знаеш ли от колко време искам да те гушна.
Каза и придърпа Дени в обятията си.
Дени- Колкото и да е. Аз го исках от по-дълго.
Юнги- Щом така си мечтаеш.
Тогава и двамата се засмяха. След секунда Юнги слепи устните им в една прекрасна и изпълнена с любов целувка.
Щом се отделиха поради недостига на въздох, Дени побърза отново слепи усни с неговите.
След още много целувки и разговори най-после заспаха в прегръдките на другия.
Останали те също спяха освен двама човека. Това бяха Еми и Джун. През този месец те разбраха, че си приличат много. Сближиха се много. Винаги си говореха и бяха заедно. Някой биха казали, че са двойка, но те бяха просто приятели. А дали те искаха да са просто такива, само те знаеха. И двамата в момента лежаха в леглата си мислейки, за това какво точно изпитват. Но не им отне много време и те да заспя в мислите си.
При другите всичко вървеше прекрасно. Скоро Тай и Юна щяха да направят два месеца от както са заедно. Джимин и Нади се разбираха прекрасно. Кук мислеше да признае за чувствата си към Мария пред нея.
Вие не знаете, но всъщност той беше лудо влюбен в нея. И още в началото когато се заяждаха по между си, той го правеше поради факта, че тя може да не испитва към него. Но тава което беше, че и тя беше влюбена в него. И те през този месец се бяха зближили много през този месец.
В къщата витаеше любовта. Всички бяха щастливи, защото бяха до полувинките си. Живота за тях се нареждаше добре. Бяха спокойни и щастливи. Мислиха, че това щастие ще продължи вечно, но грешаха, защото няма нищо вечно. Те просто трябваше да го осъзнаят. Но никой не знае дали ще е рано или късно.
YOU ARE READING
Secret Love
RandomТя и той не бива да са заедно. Не им е позволено да са заедно, но какво ще стане ако те не послушат хората? Дали ще има щастлив край тяхната история? А дали въобще ще е така както те искат? Започната на: 11.06.2019 г. Завършена на: 18.11.2019 г.