~*ГТНЮнги*~Дени беше много красива. Видях, че още носи медальона който й подарих (ако не се сещате го има в 10 глава) Това ми дава надеждата, че може нещата да се управят.
Щесе опитам да говоря с нея докато сме тук. Трябва да й обясна всичко. Обещавам, че ще си я върна. Тя отново ще бъде моя.
*********
Бала мина бързо. Беше забавно да се на български бал. Определено тук знаят как се забавлява.
Сега беше към 23:40 и с останалите щяхме да се приберем за бързо и после те да утидат на дискотека.На мен неми се ходеше застава щях да устана тук. Пък и щях да мога да поговоря с Дени на спокойствие.
~*ГТНДени*~
Всички вече бяха отишли на дискотека за да отпразнуват до край бала и да се по забавляват още. Аз се прибрах, защото и без това нямаше да ме пуснат там, а и неми се ходеше. Междо другото роклята на Нади беше ето тази
Тъкмо приспах Митко и отивах към моята стая за да си лягам и аз. Но щом влязох в стая видях Шуга който ми лежеше на леглото и си играеше на телефона.
Аз-Защо си тук? - попитах сопнатоШуга- Ще спя тук.
- И от къв зор?-Искам да те гушкам.
-Аз ще спя другаде. - казах и бях готова да изляза от стая, когато той дойде до мен и ми хвана ръката.
-Какво искаш?-Дати обясня всичко и отново да сме щастливи.
-Каково да ми обясниш?! Че не си целунал момичето което ме преби. Че не си целунал момичето в което си бил влюбен. Как въобще си помислих, че може да ме харесваш?!
Но сигурно трябваше да го очаквам. Та аз винаги се влюбвам в хора който ме нараняват. Но помислих, че с теб най-после ще е различно, но отново сгреших. - не осъзнах кога съм започнала да викам и сълзи да се стичат по лицето ми.Шуга дойде и ме прегърна и започна да шепти в ухото ми.
Шуга-Аз не те харесвам, аз съм лудо влюбен в теб. И никога не се съмнявай в чувствата ми. - отръбна се от мен колкото да ме види и погали с едната си ръка лицето ми. - Преди да за мините някой ми звънна и искаше да се видим. Аз отидох и това се оказа Хе. Тя ми направи капан и ме целуна. Явно е снимала. А тя е племенница на Шефа и затова той ми каза, че или ще съм с нея или ще разпусне групата. Нямах друг избор. Съжалявам Дени. Съжалявам, че трябваше да разбереш така. Съжалявам.
Аз-Прощавам ти - казах заеквайки едва едва.
~*ГТННеотрал*~
Той отново я прегърна, като тя разбира се отвърна на прегръдката му. Прегръдка толкова топла, че може да те стопли в най-студените дни. Прегръдка пълна с токова любов и желание никога да не приключи, за да може завинаги да останат един до друг долепени. Чувствайки всяка извивка на другия и сигурени, че човека който е в обятията им няма да се изплъзне от тази така здрава хватка.
И двамата се надяваха този момент да не приглючва, но в следващия момент вратата на стаята се отвори. През нея влезе малкото сладко момченце което с кучешка муцуната продума на тях.
Митко-Како и батко, можели да спя при вас, защото ме е страх?
Шуга-От какво те е страх мъниче? - попита той като взе на ръце момченцето и му се усмихна леко.
Митко- От тъмното, а не искам да заспивам сам.
Дени-Добре. Хайде да лягаме.
Шуга-Ще спиш тук, нали?-попита тих гледайки я с надежда и надежда, че отговора ще е положителен.
Дени-Разбира се.
Те си легнагнаха и заспаха и тримата згушени.
При другите
Беше едва полунощ, но вече половината бяха пияни и се чудеха какво да правят. Еми учеше Намджун на кючек, а той от своя страна се мяташе като риба на сухо в опитите си. Тай и Юна се натискаха в тоалетната. Джимин, Нади, Чонкук и Мария играеха на нервички(ако някой не знае как се играе. Сори, но не знам как да му я обясня.) Джин и Хоби си разказаха вичове. Абе цирк. Но на сутринта сигурно щяха да имат ужасен махмурлук.
************************
Съжалявам за тази тъпня която туко що прочетох те. Но се надявам да продължите да четете.
YOU ARE READING
Secret Love
RandomТя и той не бива да са заедно. Не им е позволено да са заедно, но какво ще стане ако те не послушат хората? Дали ще има щастлив край тяхната история? А дали въобще ще е така както те искат? Започната на: 11.06.2019 г. Завършена на: 18.11.2019 г.