Бях готов да връхлетя в стаята, но се сетих, че никой не трябва да знае за............ма то нямя какво да се знае. - Казах си аз и утидох да се оправям за срещата.
~*ГТНДени*~
"Мали добре, че беше Юна иначе щях да си изпея всичко като някоя птичка."-мислех си аз,докато Юна не ме прекъсна.
Юна- Земята до Дени. Решили какво да облечеш? - аз поклатих глава в знак на отрицание - Добре аз ще ти избера дрехи, и утивам при Еми да й помогна.
Тя ми беше избрала тези дрехи.
Накудрих косата си и сложих шарена фиба ,която да придържа своенравните кичури коса. Избягвах да нося грим, но тъй като бях сигурна, че после Юна ще ме върне зада се нагримирам сложих гланц за устни и тънка очна линия.
Щом се управих излязох от стаята си и започнах да слизам надолу по стълбите. На първият етаж се намираха Джун, Еми, Юнги, Юна и Тай. Щом ме видяха Джун веднага стана от дивана и дойде до мен като каза.Джун- Много си красива. Радвам се, че ще бъда фалшиво гадже на такава красавица. - аз му се усмихнах и му благодарих.
Шуга- Добре, после ще й правиш комплименти. Хайде да тръгваме вече. - Какво му става? Зачудих се аз, като се бях загледала в една точка.
Юна- Ехо, земята до Деница. Пак се отвея некаде.
Аз- Ъъъ, да кажи Юна?
Еми- Дени тръгваме.
Аз- Добре идвам.
Качих ме се в колата като аз и Еми седнах ме отзад. Те си говореха за нещо, докато аз отнов се бях заблеяла на някъде през прозореца. Тогава чух някой да казва името ми. Отместих погледа си, като го насочих към там от където идваше звука. Видях АрЕм който ми се усмихваше. После той се убърна към Еми и Шуга и им каза, че сме пристигнали. Намирахме се пред едно малко заведение на центара.
YOU ARE READING
Secret Love
RandomТя и той не бива да са заедно. Не им е позволено да са заедно, но какво ще стане ако те не послушат хората? Дали ще има щастлив край тяхната история? А дали въобще ще е така както те искат? Започната на: 11.06.2019 г. Завършена на: 18.11.2019 г.