21

148 5 0
                                    

~*ГТНЮнги*~

Още щом се събудих взех телефона на братовчест й от Мария и му звъннах. Първоначално говорих с него на английски, но после разбрах, че и той говори корейски от което ми улекна.

И той не знаеше нищо, но измислих ме план как да се сдобря с Дени. Разбира се не му казах, че сме заедно, а че сме най-добри приятели и че ми се сърди. Щом измислих ме всичко най-после можех да заспя свободно но първо трябваше да кажа на останали те плана. Пък и мисля, че на Джимин много ще му хареса.

~*ГТНДени*~

Цял ден Юнги се упитваме да се свърже с мен, но аз го блокирах. Въобще не ми беше до него. Не знам какво въобще си въобразявах.

Та днес щях да ходя с Нади до Асенов град за да си купи рокля за бала. Тя беше говорила с другите, но те казаха, че няма да могат да дойдат. Това ни натажи, но трябва да се живее.

В момента сме в града и обикаляме магазините от си горно три часа. Накрая тя си хареса рокля която много добре и седеше. Беше прекрасна в нея. Но няма да ви покажем роклята сега. Нади ми помогна и аз да си избера рокля за изпращането й. Моята рокле изглеждаше така.

Щом се прибрахме от най-дългия пазар в живота ми, се събрах ме на двора в нас

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Щом се прибрахме от най-дългия пазар в живота ми, се събрах ме на двора в нас. Дойдоха и хората от танцовата трупа. Беше много забавно. Забавлява ме се като за последно.

Напихмесе и направихме много простотйи. На сутринта се събудихме с махмурлук,но не беше чак толкова голям проблем. Днес и утре нямаше да ходим на училище заради абитурентите.

Деня мина пак в забави, но този път без алкохол. Легнах ме си рано, защото бяхме на фризьор още от 6 сутринта. Нади ми каза да спя утях зада може да се у правим по-бързо утре. А Боги даже ме изгони от нас най-нахално. Май беше намислил нещо.

Деня беше дълаг, но най-накрая приключи когато си затворих очите и се утнесах в света на сънищата.

Secret Love Where stories live. Discover now