14

151 8 0
                                    

~*ГТНДени*~

Шуга беше прав наистина не можеше да се спи от тия идиоти. Буквално не съм спала цяла нощ. Дори когато спяха виковете, пак не можех да заспя. В момента беше 6:00 сутринта, затова реших да изляза да по тичам. Управих се за отрицателно време и излязох. Учудващо, но беше някак топло на вън. Бях облечена само по тава,

 Бях облечена само по тава,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

но пак ми беше топло. Тичах в продължение на час. И реших, че вече е време да се прибирам. Докато тичах към вкъщи, няколко момичета ме спряха. Те бяха с маски и очила. Изглеждаха по-големи от мен, което леко ме стресна. Една от тях се приближи да мен и ме хвана за косата като я опъна на зад. Аз извиках от причинена та ми болка и се опитах да се измъкна, но тогава. Още едно момиче дойде и ме удари с юмрук в корема. Аз се свлекох на земята и се свих на кълбо. Всички момичетата започнаха да ме ритат в продължение на 10/15 минути. След като спряха едно от мимета клекна до мен и каза с заплашителен тон " Намджун е мой и само мой. Ти ще скъсаш с него и повече няма да го доближаваш. Ясно ли е?". Аз не казах нищо, а просто се превивах от болка. Тя се изправи и пак ме изрита с по-голяма сила от преди и повтори "Ясно ли е?". Аз едва промълвих "Да" и те си тръгнаха. Постоях още малко време така, защото не можеш да се изправя. Извиднъж от някъде се появи Ноа(един от танциорите, ако помните). Той се затича към мен и започна да ме залива с вапроси. Аз му обясних какво беше станало преди малко и го помолих да ми помогне да стигна до къщата, защото едвам ходех. Щом стигнахме в къщи, той ми помогна да влезна. Още щом ме видяха всички се затичаха към мен притеснено. Ноа и Джин ми помогнаха да стигна до дивана. След малко се появи и Юнги носещ аптечката.

Еми- Дени, какво стана?

Ноа- Няколко момичета са я преслешнали и са я пребили и заплашили.

Джун- Какво искаха от теб?

Аз едва намерих сили да си отворя устата за да изрека думите. - Казаха ми да стоя далеч от теб, защото си бил техен.- щом го казах той ококори очи и се наведе към мен. А Джимин се изказа.

Secret Love Where stories live. Discover now