41

116 6 1
                                    

~*ГТНДени*~

Тъкмо се прибрахме в хотела след дългата тренировка и телефона ми извибрира. Имах съобщение от Юнги

Sugar-чо💖- Чакам те в стая 562, в 23:00.

Не му отговорих на съобщението. Чудно ми е кога успя да наеме стаята и какво ще правим.😏

Тъкмо влезнах в стаята си и видях, че е 22:40 часа. На бързо се оправих, като си облякох пижамата, която представялваше една дълга тениска и къси панталонки. Изчаках докато Еми заспи и излязох от стаята.

След 10 минутно изкачване на стълби и ходене по коридорите на хотела най-после стигнах стаята. Почуках на вратата и Юнги отвори и ме дръпна вътре. Притисна ме до стената и разби устините си в мойте.

Той прокара ръце по бедрата ми и ме повдигна, а аз интуитивно обвих краката си около таза му, без да прекъсваме жадната и страстна целувка. Той тръгна на някъде и след малко усетих мекотата на леглото.

Поставиме на леглото и се надвеси над мен. Започна да целува врата ми, като често засмукваше на места.
Аз сплетох пръсти в кусата му и едва здържах стенанята си. Кожата ми започна да пари от всеки негов допир. Изпитвах такова желание да няправя нещо, което никога не съм правила.

Юнги махна тениската ми и започна да слиза на дол по корема ми с целувки. След което на бързо смъкна   панталонките ми с една ръка. Отново се върна на устните ми. Целуваше ме толко жадно, стакава любов. Разтапяше ме цалата.

Постави няколко целувки на лицето ми след което се наведе и прошепна в охото ми със съблазнителен глас- Съблечи ме. - После пак започна да ме целува жадно, вкарвайки език.

С треперище ръце хванах края на тениската му и започнах да я повдигам леко на горе.
Махнах тениската му и сега започнах да свалям панталоните му. Той не спираше да ме целува, а аз да стена. Свалих панталоните му и се притиснах в него още повече.

Усетих как ръцете му свалят и последния плат от мен, а именно бельото ми. Вече бях чисто гола пред него. Леко се изчервих. Не знам какво ми причинява това момче. Досега никога не съм се срамувала така от някой. Той се отдели от целувката и дишайки тежко ме погледна в очите.

Юнги- Искам да те виждам по-честа така. Моного си красива когато те е срам.

Аз само се усмихнах леко, а той отново ме целуна. Просто умирам за тези устни. Толкова са меки и вскусни. Целувката не прикючваше, а аз изведнъж усетих как той вече беше в мен и се движеше бавно, а аз тихо извиках от болка.

Той продължаваше да се движи бавно и да ме целува. Болката беше неуписуема. Болеше ме, но целувките на Юнги успяваша да ме разсеят за секунди от болката.

Усетих...приятно чуство. Започнах да стена от удоволствие. Веднага щом чу стенанята ми Юнги започна да се движи по-бързо в мен. След всеки стон забързваше темпото си. Започнах да му правя всмучки насякаде. Имаше толкова вскусна кожа.

Забиваше се в мен, а аз изпадах в екстаз, стисках чаршафите. Толкова силно се забиваше, че чак ме местеше, виках и стенeх името му.

Стенанята и на двамани се чуваха из чялата стая. Дишахме тежко и бяхме на ръба.

Погледнах го в очите с поглед казващ че след малко ще свърша, а той ме разбра веднага. Започна да забързва още повече темпото си.

След малко усетих как едно уникално чуство завладява талото ми и ума ми. Сякаш минаха тръпки по него. Беше толкова приятно. Юнги след още няколко тласака свърши също и легна до мен, като ни зави с завивката. Придърпа ме към него и ме прегърна.

Аз- Това беше............

Юнги- Беше невероятно. Щом е с теб, е невероятно.

Аз се засрамих и нишо не казах. Той погали лицето ми с меката си длан и ме накара да го погледна.

Юнги- Обичам те страшно много.

Аз- И аз те обичам Юнги.

Юнги- В началото ти обещах, че никой няма да ни ръздели. Помниш ли?

Аз- Какво имаш предвид?

Юнги- Имам в предвид, че след тази нощ ти стана изцяло моя, а аз твой. Вече никой няма да ни раздели. Ще бъдем заедно за винаги и ще те обичам цял живот.

Осещах как сълзите ми от радост напират да излезнат. Усмивката ми не слизаше от лицето, както и тази на Юнги.
След малко и двамата заспахме прегърнати на мекото легло.

Secret Love Where stories live. Discover now