37

141 8 2
                                    

~*ГНТДени*~

Юнги- До сега не съм те виждал с грим. Какво се промени?

Аз не отговорих и продължих да гледам в земята.
Той вдигна едната си ръка и я постави на ръката ми. Той започна да си вдига ръката по нагоре, но щом стигма часта при рамото ми аз истенах от болка.(надявам се да сте ме разбрали, какво имам в предвит) Там имах няколко синини от Божидара. Той ме погледна и после няви ръкава на худито.

Юнги- От къде са? Кой ти го причини?

Аз пак не отговорих.

Юнги- КАЖИ МИ ОТ КЪДЕ СА ШИБАНИТЕ СИНИНИ!!!

Аз стиснах очите си от страх и едвам едвам помълвих -  Б-Божидара.

Юнги-От кога тя е тук?

Аз- Н-не знам. Видях я едва вчера.

Юнги ме грабна и прегърна. Започна да шепти с най-милия за него глас.

Юнги- Извинявай, че изчезнах така. Бях ядосан и бесен и просто не заех какво да направя. Просто ми. Обичам те и никога тези чуства в мен няма да се променят. Обещавам ти. Няма да позволя да те наранят, отново. Ще съм винаги до теб. Дори и да трябва се разкрием пред другите.

Аз го прегърнах плахо, но после обвих ръцете си още по-силно около него. Отново усетих парещите сълзи по лицето ми, но този път не ги спрях.

Юнги- Защо плачеш?

Аз- Обичам те, Юнги! Моляте никаго не ме оставяй пак.

Юнги- Обещавам.

Седяхме прегърнати, но се наложи да се разделим защото започнаха да ни звънят да ходим на репетици.

Тъкмо влезнах в залата за репетици и видях как момичета са легнали на земята и гледат в тавана.

Аз- Какво правите?

Нади- Чудим се в какъв цвят да сме облечени на концерта.

Юна- Ким, каза че трябва ние да решим с какво ще сме ваички на концерта.

Мария- Под всички разбирай, ама обсолютно всички.

Аз- Защо ние трябва да го решаваме?

Нади- Защото сме били новата група и това щяло да буде нашия върховен пробив.

Аз- Предлагам златно.

Казах и легнах до тях.

Ема- Защо златно?

Secret Love Where stories live. Discover now