40

120 6 0
                                    

~*ГНТДени*~

След като тръшнах вратата на тая идиотка, отново се метнах на леглото и въждишах тежко.

Юнги- Кой беше?

Попита той и седна до мен на леглото.

Аз- Една от стилистките явно ме ревнува от Йонджун.

Юнги- И аз те ревнувам от него.

Аз- Ти пък защо?

Юнги- Защото така. Просто те ревнувам от него, както от всеки друг.

Аз- Егати ревнивеца съм си хванала.

Казах и започнах да се смея като замалко да падна от леглото. Юнги пък само ме гледаше леко ядосано, от което леко се стреснах. Усмивката от лицето ми се изпъри и на нейно място дойде виновна физиономия.
Погледнах го тъжно и казах.

Аз- Съжалявам. Не исках. Прости ми.

Юнги- Оххх как да се сърдя на такова смърфче като теб.

Каза той с една мазна усмивка на лицето. Аз го погледнах тъпо.

Аз- Сериозно?Смърф!!?
Очаквах нещо по-добро.

Той ме погледна в очите и започна да се приближава към мен все повече и повече. Аз вече бях упряна в рамката на леглото, а той застанал почти над мен. Приближи лицата ни на милиметри едно от друго и зашептя срещу устните ми.

Юнги - Отмъщението се сервира студено, скъпа.

Каза и слепи устните ни в една изгаряща целувка. Поиска ми вход, който получи веднага. Докато се целувахме, неговите ръце шареха по тялото ми. Изведнъж той се отдръпна от целувката и застана пред леглото. Хвана краката ми и ме дръпна към себе си.

Юнги - Сега ще си получиш наказанието смърфче, за това че поглеждаш други мъже.

След като каза това ме хвана за връта и доближи устните си до врата ми. Започна да го ближе и да прави големи червено-лилави смучки. Спря с това действе и ме обърна по корем. С едната ръка хвана косата ми в юмрука си като ме накара да си извия гърба като дъга , а с другата смъкна панталона ми. След секунда усетих силния удар от раката му по задника ми. Извиках от болка и присвих очи. Той пусна косата ми и хвана за ръцете, като ме изправи и прилепи към него. Бях с гръп към него, а той не притисна още повече към себе си. Можех да усетя колко е възбуден и надървен. Той постави една малка целувка на врата ми и после започна да шепти в ухото ми.

Secret Love Where stories live. Discover now